Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Esti in cautare de un loc de munca? Apeleaza la retelele de socializare

Tags: job, recruteri, candidati, canale social media

Daca esti in cautare de un loc de munca, nu ar trebui sa neglijezi retelele de socializare. Anul acesta, se estimeaza ca aproximativ patru din cinci candidati vor fi recrutati de companii de pe canalele social media. Majoritatea recruterilor utilizeaza deja canale precum LinkedIn, Facebook si Twitter pentru gasirea candidatilor corespunzatori, iar aceasta tendinta este in crestere.
De ce aleg companiile sa foloseasca canalele social media pentru recrutarea de noi angajati? Nu doar pentru ca asa este la moda, dar si pentru ca astfel economisesc multi bani si reusesc sa gaseasca oamenii potriviti pentru un anumit job, candidati care nu ar fi aplicat ei insisi pentru postul respectiv.
 
LinkedIn ramane principala sursa de gasire a candidatilor: aproximativ 95% din recruteri au folosit deja site-ul in acest scop. Twitter este folosit de 42% dintre angajatori, in timp ce Facebook-ul este preferat de 33% deocamdata.
 
In general, recruterii se orienteaza catre site-urile de socializare atunci cand cauta candidati pentru pozitii entry-level (82%), dar si pentru ocuparea unor pozitii de top management (39%). Angajatorii apeleaza la retelele de socializare pentru a gasi candidati care in mod normal nu ar fi aplicat pentru job (84%), dar si pentru a economisi bani (67%), a targeta un anumit nivel de calificare (60%) sau anumite aptitudini (52%).
 
Conform celor mai recente studii, oamenii petrec aproximativ 6 secunde uitandu-se la un profil social media pana sa isi faca o prima impresie. Asadar, prima impresie conteaza chiar si in mediul online, prin urmare, pentru a atrage si a mentine atentia angajatorilor, este important sa iti alegi o poza de profil care sa te reprezinte.
 
Daca iti cauti un job, atunci este indicat sa iti completezi fisa biografica cu mare atentie, concentrandu-te asupra experientei profesionale, dar si sa soliciti recomandari de la fosti sefi si colegi, sa folosesti cuvinte cheie referitoare la jobul dorit si sa te prezinti intr-un mod cat mai profesional cu putinta.

How to use social media to land a job
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0