Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Afla cum poti strange bani pentru proiectul tau! Sfaturi de la un expert in domeniu

Tags: management si marketing, networking, investitori, fonduri proiect

Miki Agrawal este una dintre fondatoarele companiei General Assembly care astazi organizeaza diferite cursuri de branding, comunicare in afaceri si dezvoltare de business. Pornind de la un nivel de incepator, Miki Agrawal impartaseste experientele personale prin care a invatat sa stranga bani pentru proiectele pe care dorea sa le dezvolte.

Citind, am inteles cat de important este sa fim autentici atunci cand incercam sa ne indeplinim un vis, oricare ar fi acesta.

Aflata inca la inceput de drum, Miki Agrawal marturiseste ca nu i-a fost deloc usor sa ii convinga pe investitori sa dea bani pentru proiectele in care aceasta credea.

De-a lungul timpului insa, invatand pas cu pas si avand-o alaturi pe sora sa geamana, Radha, Miki a reusit sa stranga peste 4 milioane de dolari pentru diferitele proiecte pe care le-ai dezvoltat.

Isi aminteste si acum de perioadele de inceput atunci cand la o intalnire cu investitorii ii tremura vocea si nu reusea sa fie ea cu adevarat. Dupa mai multe esecuri si intalniri nereusite cu investitorii, organizate fie la birou, fie intr-o cafenea, fie intr-o sala de conferinte, Miki a decis ca e cazul sa analizeze indeaproape motivele pentru care aceste intalniri nu reuseau sa ii convinga pe oamenii respectivi sa investeasca.

Iata ce a inteles, dupa toate aceste experiente:

"Mi-am dat seama ca cea mai mare problema in toate aceste situatii era ca nu eram eu cu adevarat.

Pasiunea si convingerea pe care le aveam alaturi de prieteni dispareau pur si simplu la intalnirile oficiale. Felul in care vorbeam cu incredere despre afacerea mea prietenilor era inlocuit cu o voce nesigura si cu ganduri dezordonate.

De ce se intampla asta? Iata care a fost momentul "Evrika!":


Noul meu obiectiv a fost sa ma pozitionez intr-un cadru care ma facea si ma ajuta sa fiu eu cu adevarat, in timp ce as fi prezentat ideea de afacere investitorilor. M-am intrebat in ce astfel de context reusesc sa fiu eu si mi-am dat seama ca acasa este acest loc.

Cand mi-am dat seama de acest lucru, am trecut la treaba:

- am organizat o cina de strangere de fonduri intr-un loc deosebit si i-am invitat pe toti cei care ar fi putut fi interesati de idee si de proiect, precum si pe acei oameni care credeau in mine; cina a fost gratuita, asa ca oamenii au acceptat cu usurinta;

- am apelat la un serviciu de catering ca sa ma pot ocupa de networking in timpul cinei;

- am invitat si oameni apropiati care sa ma faca sa ma simt in largul meu;


- in rest, am invitat oameni interesanti care sa se cunoasca reciproc in timpul cinei si care sa faca schimb de idei, considerand astfel ca cina a adus beneficii reale in ce priveste networking-ul;

- am ales o alta persoana sa-mi prezinte ideea de afacere

- am pregatit card-uri prin care ceream un feedback invitatilor, precum si semne ca ar fi interesati mai departe sa investeasca in proiect".
    
Sunt pasi pe care, daca ii urmam, ne aduc mai aproape de indeplinirea unui vis. Dar poate ca cea mai mare lectie pe care trebuie sa o tinem minte de aici e ca nimeni nu s-a nascut invatat si ca esecurile sunt lectii pretioase.

Sursa.



Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016