Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 greseli pe care afacerea ta le poate face pe LinkedIn

Tags: retea de socializare, afacere pe linkedin, site pentru recrutari

LikendIn nu este doar o buna resursa pentru profesionsti. Daca il folosesti cum trebuie poate fi util si pentru afaceri. Majoritatea managerilor se gandesc ca il pot folosi doar pentru recrutari, insa daca il utilizezi corect vei avea parte de mai multe beneficii.
Oamenii de afaceri care navigheaza pe LinkedIn au sansa de a intra in contact cu noi clienti, de a-si mari profiturile si de a face schimb de informatii cu proprii angajati. La scurt timp dupa lansare site-ul avea doar 200 de angajati si 18 milioane de membrii, astazi LinkedIn are 3.177 de angajatii si 187 de milioane de utilizatori. Mai mult decat atat, acest site este folosit si de catre jurnalisti. Momentan numarul acestora este de 13.000 si se pare ca este in plina ascensiune.
 
Iata greselile comune pe care oamenii de afaceri le fac pe acest site dar si cateva sfaturi despre cum poti utiliza aceasta retea de socialzare a profesionistilor:
 
1. Paginile companiei LinkedIn iti permit sa fii la curent cu tot ceea ce face concurenta
 
Atunci cand folosesti LinkedIn poti afla ce angajati vin sau pleaca de la companiile concurente. De asemenea, esti la curent tot timpul cu articolele si informatiile pe care ceilalti le distribuie. Mai mult decat atat, ai acces la discutiile pe care companiile concurente le au cu clinetii sau cu angajatorii lor. LinkedIn ofera si optiunea de a putea vedea incotro se intreapta companiile cu profil asemanator cu afacerea ta.
 
2. Angajatii tai nu petrec destul de mult timp pe LinkedIn
 
Angajatii reprezinta o extensie a brandului tau pe LinkedIn. Este important sa te asiguri daca profilurile angajatilor tai creaza o imagine buna companiei tale. De multe ori, profilurile de pe LinkedIn reprezinta prima optiune atunci cand un potential client sau un partener de afaceri cauta o anumita companie pe Internet. Pentru a-ti crea o imagine pozitiva pe LinkedIn incurajeaza-ti personalul sa isi completeze 100% profilul si sa il imbunatateasca atunci cand au ocazia.
 
3. Compania ta nu distribuie informatia potrivita la timpul potrivit pe LinkedIn
 
Atunci cand distribui articole sau date in legatura cu compania ta trebuie sa ai cativa pasi in minte: 
- Posteaza dimineata pentru a avea cat mai multi cititori
- adauga linkuri sau videoclipuri care sa demonstreze seriozitatea companiei tale
- Posteaza pareri personale pentru a avea o legatura stransa cu posibilii clienti sau cu partenerii de afacere.
 
4. Compania ta are multe produse si ofera numeroase servicii dar acestea nu sunt prezentate pe LinkedIn
 
Este foarte usor sa adaugi produsele si serviciile pe care compania ta le ofera atunci cand ai un profil pe LinkedIn, deoarece acest site dispune de o categorie numita Products&Services. Asigura-te ca le-ai scris corect si ca celorlalti le este usor sa le acceseze. In acest fel posibilii clienti vor fi si mai tentati sa lucreze cu compania ta.
 
5. Creaza-ti un grup format numai din clienti
 
Daca iti creezi un grup format numai din clienti acestia au sansa de a impartasi experiente dar si sa invete unii de la celalti cum sa foloseasca serviciile tal. Mai mult decat atat, acestia iti pot oferi informatii despre cum sa iti imbunatatesti produsele, ofertele ba chiar si profilul pe care il ai in momentul de fata pe LinkedIn.

 
Autor: Ana Tudor


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016