Dezvoltare personala pagina 5

Cele 5 cuvinte interzise in customer service
Cand vine la tine un client sa se planga de serviciul sau produsul tau sau pentru ca are nevoie de ajutor in solutionarea unei defectiuni legata de ceva ce a cumparat de la tine, nimic nu conteaza mai...

Regula 80/20 din vanzari
Se stie ca 20% dintre clienti iti aduc 80% din vanzari. Acest principiu de 80/20 se aplica si la managementul de timp, la marketingul pe motorul de cautare si la multe altele. Interesant este insa ca...

Ce sa faci cand nu poti finaliza vanzarea
Cu totii am trecut prin situatia asta. Dupa nenumarate telefoane, sedinte si multa, multa munca, nu poti sa-l faci pe client sa spuna "Da" si sa treceti la pasul urmator. Exista sute de teorii si idei...

Barbatii care cumpara online sunt de pe Marte, femeile care cumpara online - de pe Venus
Femeile si barbatii fac shopping diferit? "Bineinteles", poate raspunde oricine a urmarit un cuplu intr-un magazin de haine la mall. In mod normal, cand vine vorba de magazinele fizice, barbatilor le...

Cine sunt cei care dau click pe reclamele tale? Mai functioneaza bannerele?
Prea multe reclame, prea multe site-uri, prea multe informatii in casuta de mail. Nenumarate mesaje aduse in atentia utilizatorului. Oferte peste oferte, fie ca vorbim de pop-up-uri, de reclame care...

5 elemente-cheie in relatia cu clientii. Functioneaza!
Relatia de incredere pe care o construim intre client si brand depinde de mai multi factori, insa cinci aspecte determina succesul sau, dimpotriva, esecul acestei interactiuni pe termen lung.

7 motive pentru care site-ul tau nu converteste
Este frustrant. Ai o mica afacere si investesti mult in site si in perfectionarea continutului acestuia. Ti-ai segmentat clientii si ti-ai creat landing page-uri targetate pentru ai atrage, dar, din...

Modurile corect si incorect pentru a masura content marketing
Este evident deja ca avem de-a face cu o evolutie fulminanta a content marketing-ului. In epoca social media, marile branduri au nevoie de un flux constant de poze, clipuri si articole pentru a ramane...

5 intrebari care sa te ajute sa-ti intelegi clientul
A-ti intelege clientul este parte integranta a succesului antreprenorial. Caci numai asa ajungi sa-ti cunosti scopul si misiunea afacerii. De fapt, modul in care raspunzi la intrebarea "Cine este...

Toyota este mai verde decat McDonald’s
Agentia globala de branding Interbrand a dat publicitatii topul anual al celor mai ecologice branduri pe anul 2013. Raportul, bazat pe datele cercetarii "Best Global Brands 2013", a analizat primele...

Succesul tau este mereu in mainile altora
Fie ca pui bazele unei companii, dezvolti un produs sau lucrezi in vanzari, succesul tau depinde de nevoile si de dorintele celui caruia i te adresezi. Frumusetea se afla in ochii...

5 secrete care-ti cresc vanzarile
Vanzarile sunt ritmul cardiac al unei afaceri. Acesta poate sa scada sau sa creasca in functie de piata, dar si in functie de masurile pe care le luam noi pentru a ne asigura ca afacerea noastra nu...

Nu te entuziasma prea tare: 2 motive pentru care pasiunea este inamicul succesului in vanzari
In mod natural, multi antreprenori tineri sunt alimentati din plin de pasiune si entuziasm. Dar stiti ce se spune despre ceva ce este din abundenta, desi, in esenta, este un lucru bun, nu? Zelul...

Te restrangi la norma impusa de superiori? Iata de ce iti compromiti singur succesul!
Angajatii ideali reprezinta cea mai valoroasa posesie pentru orice companie, firma, intreprindere samd. Sunt oameni care aduc valoare si nu muncesc la norma. Acestia sunt cei care nu considera ca isi...