Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Interviu - Liviu Plesoianu, Redactor-sef MarketingPortal.ro: Care sunt obiectivele portalului de marketing si cum ne pozitionam pe piata?

Tags: marketingportal, marketing portal, portal marketing, marketing, rentrop & straton, fokus digital services, fds, online marketing, marketing online

Liviu Plesoianu, Head of Online Content and Marketing Department in cadrul companiei Fokus Digital Services (FDS), membra a Grupului Rentrop & Straton: "Piata romaneasca de marketing, mai ales cea de online marketing incepe sa dea tot mai multe semne de maturizare. Este timpul ca cei care au cu adevarat ceva de spus in materie sa aiba microfoanele functionale si scena deschisa!".
Alina Negrutiu, Editor Coordonator MarketingPortal.ro: "Sa incepem… abrupt: De unde pana unde si, mai ales… de ce?"
 
Liviu Plesoianu: "Avem acest proiect online in vedere inca de acum 7 ani. Era un inceput frumos de primavara cand ne-am propus pentru prima oara sa lansam un portal de marketing, cu un accent special pus pe marketingul online. Am decis insa sa asteptam pana in clipa in care piata online din Romania da primele semne de maturizare. Ei bine, anul 2011 a adus deja aceste semne. Oamenii incep sa inteleaga notiuni si procese care, pana de curand, le erau cu totul straine. Se inmultesc pe zi ce trece conferintele, seminariile, workshop-urile de marketing. Iar asta inseamna un singur lucru: ca piata se dezvolta si ca din ce in ce mai multe persoane incep sa inteleaga cat de important este sa cunosti cu adevarat acest mediu!"
 
Alina Negrutiu: "Care este USP-ul MarketingPortal.ro? Prin ce se deosebeste de alte proiecte online romanesti deja existente?"
 
Liviu Plesoianu: "Poate parea arogant, dar imi asum asta 100%: se deosebeste prin aceea ca oamenii care scriu si care vor scrie aici sunt oameni care nu vorbesc din carti sau de pe net. Sunt oameni care scriu la finele unui program de lucru foarte incarcat, la finele unei zile in care au vandut online de multe mii de lei noi, in care au adus multe mii de vizitatori pe diferite site-uri, in care au sporit numarul de membri ai unor comunitati cu multe zeci sau sute de nou-veniti. Pe scurt, ideea este ca aici vor scrie doar cei care fac parte din Elita Marketingului Romanesc! Cei care, pe langa vasta experienta pe meleaguri romanesti, mai au si bunul obicei de a participa, anual, la zeci de conferinte internationale de marketing. Cei care sunt mereu la curent cu ultimele noutati. Cei care, pe langa asta, deschid noi drumuri, cel putin in online-ul autohton. Nu voi face nici un compromis in aces sens, va pot asigura de asta fara rezerve!"
 
Alina Negrutiu: "Repetati foarte mult cuvantul `online`. MarketingPortal.ro se va axa pe marketingul online?"
 
Liviu Plesoianu: "Nu, MarketingPortal.ro va aduce in prim-plan tot ce tine de marketing, in general. Avem specialisti de inalta tinuta pe tot ceea ce inseamna `telesales`, de pilda, ori pe tot ceea ce tine de `studii de piata`. Insa, DA, MarketingPortal.ro va pune un accent deosebit pe marketingul online. Si asta din motivul pe care l-am dezvaluit la inceputul interviului: am asteptat multi ani inainte de a lansa acest portal tocmai pentru ca am considerat ca piata online marketingului autohton nu era inca pregatita. Acum incepe sa fie. Si este vremea ca cei care au cu adevarat ceva de spus, venit din experienta directa si din tot ceea ce invata deplasandu-se in in fiecare an la marile conferinte de marketing din SUA, din Germania, din Marea Britanie s.a.m.d., sa spuna!"
 
Alina Negrutiu: "Cateva cuvinte despre interactivitate?"
 
Liviu Plesoianu: "Da, multumesc pentru intrebare. Pentru a veni in ajutorul tuturor celor care intampina diverse probleme sau care pur si simplu au nelamuriri, ori vor sa afle si sa inteleaga lucruri noi, am creat in portal o rubrica speciala, numita `Q&A`, in cadrul careia vom raspunde la toate intrebarile pe care vizitatorii nostri le vor pune. Asa cum spuneam mai devreme, ne asumam misiunea de a pune ordine in noianul haotic de informatii prezente in momentul de fata pe Internet. Asteptam orice intrebare incepand chiar de astazi!"
 
Alina Negrutiu: "Un cuvant de incheiere?"
 
Liviu Plesoianu: "Un cuvant de inceput: Sa fie Marketing!"
Autor: Liviu Plesoianu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 22-Iul-2011 22:57:31
Marketingul ? Un domeniu in care lucreaza in proportie de 80 % niste ordinari care nu merita sa manince .

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0