Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Meta testeaza introducerea reclamelor in Threads
Tags: meta, facebook, instagram, threads, ads manager
Compania Meta a anuntat ca a lansat testarea limitata pentru reclame in cadrul aplicatiei Threads, implicand un grup restrans de advertiseri din anumite regiuni selectate, permitand companiilor sa extinda campaniile existente pe Facebook sau Instagram.
Compania Meta a anuntat ca a lansat testarea limitata pentru reclame in cadrul aplicatiei Threads, implicand un grup restrans de advertiseri din anumite regiuni selectate, permitand companiilor sa extinda campaniile existente pe Facebook sau Instagram.
Reclamele vor aparea sub forma de imagini intre postarile din feed. Advertiserii vor beneficia de instrumente pentru siguranta brandului, iar utilizatorii vor putea controla experienta reclamelor.
➡️Advertiserii pot extinde campaniile deja active pe alte platforme Meta direct in Threads prin Ads Manager, fara a necesita continut suplimentar sau resurse dedicate, ci doar prin bifarea unei casete.
➡️Utilizatorii vor avea acces la optiuni pentru a personaliza experienta reclamelor: pot ascunde, sari peste sau raporta anunturile direct din feed.
Cu o comunitate in crestere, de peste 300 de milioane de utilizatori activi lunar, Threads devine o platforma recomandata pentru afaceri. Statisticile arata ca 3 din 4 utilizatori de Threads urmaresc cel putin un brand, conform datelor prezentate.
Filtre pentru siguranta continutului si politici de monetizare
Pentru a proteja reputatia brandurilor, Meta introduce filtre de inventar pentru reclame in Threads, similare cu cele din Facebook si Instagram. Acestea sunt bazate pe AI si permit advertiserilor sa controleze nivelul de sensibilitate al continutului langa care apar reclamele. De asemenea, Meta sustine ca va aplica politici stricte de monetizare, asigurandu-se ca reclamele nu sunt asociate cu continut care incalca standardele comunitatii.
Meta va monitoriza acest test pentru a evalua eficienta si experienta utilizatorilor inainte de extinderea reclamelor la scara larga.
Sursa foto: facebook.com/business
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre meta
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.