Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

​Schimbari ale algoritmului de cautare Google

Din cand in cand, Google incearca sa ne puna lumea in cap in mod misterios prin schimbarea algoritmului de cautare. De cele mai multe ori, nu avem probleme majore cu aceste actualizari, insa vin si unele momente in care iti dai seama ca poate n-ai fi vrut sa fii un expert in domeniul SEO...
Fii fara grija! Poate pe moment lucrurile par a nu avea vreo rezolvarea, insa vei putea sa repui pe picioare imediat site-urile pe care le administrezi. Trebuie doar sa urmarim comportamentul companiei americane de pana acum pentru a intelege schimbarile pe care ni le pregateste sau pe car le efectueaza fara niciun avertisment. E greu sa le preconizam, insa putem cel putin sa le intuim. 

In februarie 2018, Google a facut un lucru care ne-a multumit. Eliminarea butonului "View image" a adus o crestere simtitoare a traficului pe site-urile car foloseaua imagini relevante si atragatoare pentru cititori.

In luna martie a anului trecut, compania a realizat un update important. Aceste actualizari sunt cunoscute ca fiind "core updates" si, in cele mai multe cazuri, schimba cu totul modul in care un site sau o companie pune la punct strategia SEO. Desi rareori se dau detalii, aici s-a precizat faptul ca este vorba despre legatura dintre link si mesajul transmis.

Tot in martie 2018, Google a introdus ZRS, adica Zero-Result SERP. Asta a insemnat un singur lucru: persoanele care efectau cautari folosind serviciul american pentru lucruri precum vremea intr-un anumit loc sau ora intr-o anumita tara primeau un raspuns standard care elimina afisarea de link-uri in cea mai importanta zona a unui SERP. Nu a creat panica si nici mari nemultumiri, dar a ajutat la eliminarea multor articole inutile si a fortat creatorii de continut sa isi imbunatateasca rezultatele afisate.

Deja se dovedeste a fi o luna aglomerata pentru Google, intrucat la final de martie a facut public Mobile-First Index. Desi unii credeau ca site-urile care au continut special sau cel putin adaptat pentru mobil vor fi mult mai bine indexate, compania a aratat ca aceasta actualizare va fi utila doar modului in care se gaseste continutul DE CATRE motorul de cautare, nu si ierarhizarii.

O pauza bine-meritata de o luna ne-a adus in mai 2018 renuntarea la marimea mai mare a snippet-urilor. Aceasta a fost practic injumatatita. De la 300 de caractere am ajuns la aproximativ 140.

Luna iunie a anului trecut a marcat momentul in care multi dintre noi ne-am gandit sa trecem la o cariera de vlogger, intrucat Google a hotarat includerea unor preview-uri relevante cautarii efectuate, cunoscute sub denumirea de video carousels.

In iulie 2018 cei care au investit in servere mai bune si in responsivitatea site-urilor lor in mobile au fost rasplatiti de Google. Daca nu ai facut pana acum o astfel de actualizare, ar fi bine sa te ocupi cat mai repede de ea! 

Luna august a adus o ultima schimbare importanta in 2018 pe care trebuie sa o mentionam. Compania a decis ca e important pentru cei care cauta informatii folosind motorul lor de cautare sa fie conectati la informatii cat mai relevante posibil si pe cat se poate de sigure. Asta a insemnat ca multe articole care nu aveau numarul optim de cuvinte, referinte, link-uri catre surse de incredere si sondaje sau cercetari care sa le sustina ideea au cazut pe pagina a doua sau chiar a treia de cautari. 

Fast forward in martie 2019 si Google renunta la ceea ce stiam ca este "Medic Update", insa pastreaza cateva elemente cheie precum actualizarea de la mijlocul lui martie 2018.

Schimbarile vor continua cu siguranta, asadar vom reveni cu un ghid care te poate tine pe linia de plutire in astfel de momente critice.
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0