Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Transparenta totala la Google. Cine, cand si cat plateste pentru publicitate electorala

Google introduce un raport complet care aduce transparenta in domeniul cheltuielilor pentru publicitate online in timpul campaniei electorale din Romania.
Serviciul de transparenta in privinta cheltuielilor privind publicitatea electorala online este disponibila doar pentru India, SUA si Uniunea Europeana.

"Scopul nostru este sa oferim mai multa transparenta in publicitatea politica de pe Google, YouTube si proprietatile partenerilor. Acest raport include informatii despre anunturile care promoveaza un partid politic, un detinator actual al unei functii sau un candidat pentru Parlamentul UE", arata Google.

La nivelul UE cele mai mari cheltuieli pentru campania electorala online au fost in Spania (224.150 de euro), Finlanda (142.600 de euro), Germania (58.100 de euro), Austria (57.050 euro) si Romania (53.150 de euro).

Cei mai importanti cumparatori de publicitate online sunt:
  • COALICION ELECTORAL UNIDAS PODEMOS - €132.400
  • SPD - €60.750
  • Ciudadanos - Partido de la Ciudadanía - €58.050
  • Kansallinen Kokoomus r.p. - €55.900
  • Future Innovation SRL - €51.950

Masuratorile au inceput cu data de 20 martie 2019 pentru a intruni toate cheltuielile electorale pentru publicitate in timpul campaniei pentru europarlamentare 2019

In Romania au fost cumparate pana la momentul scrierii acestui articol 375 de anunturi cu o valoare totala de 255.375 de lei.

Datele din Raportul despre transparenta informatiei privind publicitatea politica sunt cumulate in functie de data de lansare pentru o tara sau o regiune. Aceste date se actualizeaza saptamanal.

Toate datele pot fi accesate aici: https://transparencyreport.google.com/political-ads/region/RO?hl=ro
Autor: Florin P. Amariei


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0