Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cursuri telesales

Tags: telesales. curs telesales, invata telesales

In repetate randuri, clientii nostri ne-au solicitat organizarea, pentru angajatii lor, de cursuri pe diferite domenii. Am raspuns tuturor solicitarilor, cursantii au fost incantati de rezultate si, la fel de important, angajatorii lor au fost supermultumiti.
Cea mai buna dovada ca s-au vazut rapid rezultatele efectuarii cursurilor a fost aceea ca am fost solicitati din nou, fie pentru acelasi curs destinat altor persoane, fie pentru alte cursuri. Astfel ne-a venit ideea de a organiza si cursuri open, adica deschise pentru oricine doreste sa participe.

Acum si dvs. puteti beneficia de experienta si de profesionalismul specifice Rentrop & Straton!

Cursul de telesales:

Comunicare clara si concisa, Ascultare activa, Tehnici de vanzare, Determinarea clientului sa actioneze in felul dorit de dvs. , Transformarea obiectilor in argumente, Atitudini si expresii recomandata... Intr-un cuvant Totul. Noi ii invatam pe angajatii dvs. sa vanda prin telefon. Doar telefonul il aduceti dumneavoastra !

Obiectivele si beneficiile cursului:

La finalul cursului participantii:

  • vor sti sa comunice usor, clar si concis
  • isi vor imbunatati abilitatile de comunicare si relationare cu clientii
  • vor avea o atitudine pozitiva fata de clienti
  • vor intelege importanta ascultarii active si a comunicarii nonverbale si vor invata tehnici specifice acestora
  • vor f i atenti la detaliile minore care ii pot duce la finalizarea cu succes a procesului de vanzare
  • vor sti sa faca diferenta intre caracteristicile si beneficiile produselor si sa foloseasca avantajele in procesul de vanzare
  • vor sti sa foloseasca o tehnica de vanzare mai putin cunoscuta, insa extrem de eficienta
  • vor fi capabili sa foloseasca afirmatii prin care sa trezeasca interesul clientului pentru produs
  • vor sti cum si cand sa treaca la actiune pentru finalizarea vanzarii
  • vor reusi sa convinga clientii, nu sa le impuna, astfel incat satisfactia clientilor sa fie maxima
  • vor sti sa foloseasca obiectiile clientilor ca pe o baza de argumentare
  • vor intelege si se vor adapta asteparilor clientilor, prin identificarea nevoilor acestora
  • vor sti cum sa construiasca o relatie cu clientul bazata pe incredere

Agenda cursului:

# Telefonul – avantaje si dezavantaje
#
Aptitudinile agentului de telesales
# Comunicarea profesionala: comunicarea verbala si comunicarea nonverbala
# Limbajul si vocea
# Atitudini si expresii recomandate
# Caracteristicile, avantajele si beneficiile produselor in procesul de vanzare
# Tehnici de vanzare – metoda AIDA
# Jocuri de rol

Pentru mai multe detalii si pentru un curs personalizat special pentru nevoile agentilor dumneavoastra ne gasiti pe www.training.rs.ro sau ne puteti scrie oricand la training@rs.ro

Autor: Alex Dinu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4 din 5 - 2 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016