Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

YOXO - cum sa mixezi campaniile de performance si impactul influencerilor pentru scalare

Abonament de mobil 100% digital, data-driven si community-conscious - YOXO este primul abonament de telefonie mobila complet digital, fara limitari contractuale din Romania. Accesat dintr-o aplicatie mobila, foloseste un model similar cu cartelele prepay dar este un abonament cu optiuni tarifare in functie de planul de consum ales.

Inca de la primele etape de dezvoltare a serviciului, scopul YOXO a fost sa implineasca asteptarile prezente si viitoare ale clientilor, in totalitate. Pe scurt, sa fie extrem de adaptabil, accesibil si orientat mereu catre viitor. 

Lansat chiar in perioada in care shift-ul catre metodele de comunicare digitale a devenit si mai accelerat datorita pandemiei, YOXO a luat cu asalt piata autohtona si a fost extrem de bine primit. Scalarea a fost insa o alta poveste. 

 

E nevoie de o comunitate pentru a creste un brand - optiunea ”member get member”

Feedback-ul primit dinspre utilizatori a confirmat ca YOXO a fost si este foarte bine primit de audienta sa principala. Scorul NPS a fost masurat la 63% in OCT `21 si review-urile au aratat ca beneficiile propuse de YOXO sunt deopotriva intelese si apreciate. 

Din perspectiva de marketing, YOXO s-a angajat in misiunea de identificare a momentelor cheie si a modalitatilor fun de a ajunge la potentialii clienti, plecand de la constatarea ca cei care au adoptat serviciul deja au raspuns mai mult decat pozitiv la aceasta abordare, potrivita spiritului fresh YOXO. 

In context, lansarea feature-ului ”member get member” a fost un astfel de moment cheie. 

Pe scurt, optiunea MGM permite utilizatorilor deja existenti sa primeasca mai mult trafic de net in abonament prin invitarea unui prieten in comunitate. In acelasi timp, cel invitat primeste o luna de abonament gratis. 

 

Strategie si mix de comunicare

Pentru ca mecanismul sa functioneze, YOXO a apelat la influencerii cu comunitati active si ”distractive” si le-a cerut sa se distreze in timp ce povestesc despre noul feature comunitatii lor. Ceea ce au si facut, participand la un challenge. 

 

Strategia de marketing online a fost gandita sa sustina lansarea feature-ului si eforturile creative ale influencerilor, punand accentul pe primirea noilor utilizatori in funnelul de achizitie si informarea lor completa privind specificul, ofertele si beneficiile YOXO.

Mai mult, prin actiuni de targetare specifice in campaniile de performance, YOXO a reusit sa atraga un segment nou din audienta si sa genereze o crestere semnificativa a majoritatii metricilor analizati - in total, interactiunile au insumat mai mult de 600 de mii, ceea ce a insemnat un boost puternic in brand-awareness. 

Unul dintre principalele obiective urmarite a fost sa generam ”intentie de cautare” - datele au aratat o crestere de 20% pentru cautarile cu termenul YOXO, in perioada de derulare a campaniei.

Prin urmare, elementul cheie a fost activarea comunitatii si generarea de brand awareness, completata de strategia de captare a interesului generat prin campaniile de performance.

 

Mai mult decat atat, abordarea pe termen lung s-a concentrat pe activarea prin comunicare a unor audiente similare celor expuse la campania care i-a avut ca protagonisti pe Dorian si Mira. De data asta, pe baza de incredere, comunitate si apartenenta. 

 

Ne-am dorit o campanie care sa implice comunitatile din social media intr-un mod cat mai natural si entertaining. Astfel am construit, impreuna cu agentia de influencer marketing,  o “competitie” intre Dorian si Mira care s-a derulat pe parcursul a 3 saptamani.

Cei doi s-au intrecut in provocari funny si au convins comunitatile sa-si activeze YOXO folosind codul lor de reducere. Cel care a avut cele mai multe coduri folosite a castigat competitia si i-a dat o ”pedeapsa” pierzatorului. 

O mecanica simpla la care a contat foarte mult contentul creat de cei 2 influenceri: stories, feed posts, tik tok videos, atat separat cat si impreuna.

Comunicarea lor a fost dublata de promovari sau polls pe pagina de Instagram YOXO.

Rezultatele au fost surprinzatoare. Am reusit sa depasim obiectivele propuse la nivel de business, si sa crestem KPI de reach & engagement pe contul de Instagram YOXO. ” 

(Ioana Salcescu, Brand & Communication Manager YOXO)




 

Urmareste YOXO pe Facebook & Instagram

Descarca aplicatia YOXO din Google Play / Apple Store / Huawei App Store

Autor: MarketingPortal.ro


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 3 comentarii

Loana 30-Iul-2022 13:26:07
E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
E-mail: dawnacuna314@gmail.com
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
*Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
*Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
*Dacă doriți să tratați infertilitatea.
*Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
*Dacă vrei o vrajă de promovare.
Elizabethb 13-Iun-2022 07:56:10
Casa mea a fost plină de nesfârșite probleme și mizerie care au dus la divorțul pe care nu mi l-am dorit niciodată cu soțul meu. Totul s-a prăbușit și ne-am dus pe drumuri separate. Am încercat să merg mai departe, dar mi-a fost atât de greu pentru că încă îmi iubeam soțul și fiica mea a plâns mereu dorindu-și tatăl înapoi. Nu am avut de ales decât să caut ajutor, ceea ce m-a determinat să îl contactez pe DR DAWN după ce am văzut atât de multe remarci bune despre munca lui. M-a asigurat că mă împac pe mine și pe soțul meu cu vraja lui de reconciliere pe care a făcut-o. Sunt bucuros să vă spun tuturor că am obținut rezultatul dorit după 2 zile și dragostea și fericirea au fost restabilite și ne-am revenit împreună și cred că va fi pentru totdeauna pentru noi și toate mulțumim lui DR DAWN pentru că a făcut atât de mult pentru a-mi salva familia. . Nu este niciodată prea ocupat să ajute pe cineva. Așa că contactează-l acum dacă și tu ai nevoie de ajutor. e-mail-i acum prin: ( dawnacuna314@gmail.com ) Whatsapp: +3550685677099 / +2349046229159 Acest comentariu de apreciere vine de la Julia Lorenzo.
Bjjmm 31-Mai-2022 08:51:20
MAGIA ALBA ESTE UN SALVATOR AL VIEII SI TE ASIGUR DE ASTA.
Mă numesc Maria Popescu și sunt aici să mă alătur multor oameni de aici pentru a-i mulțumi MAGIEI ALBE pentru ajutorul și gesturile amabile față de mine. Am avut o experiență îngrozitoare trecând prin dureri de inimă cu soțul meu. M-a părăsit și am fost devastată și nu am găsit niciun ajutor de care aveam nevoie pentru a-l recupera. La un moment dat am fost deprimat până am dat peste pagini în care oamenii au mărturisit despre cum i-a ajutat MAGIA ALBĂ. L-am contactat și nu a ezitat niciodată să mă ajute. Nu numai că mi-am recuperat soțul după 48 de ore, dar dragostea și fericirea mi-au fost restaurate mai bine ca niciodată. MAGIA ALBĂ este o personalitate uimitoare și nu-i pot mulțumi suficient pentru serviciul său altruist față de umanitate. contactați-l acum prin e-mail:
{ findritualforlife@gmail.com }
Whatsapp: +2349046229159
+3550685677099

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0