Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

8 greseli care te impiedica sa avansezi in cariera

Tags: greseli, cariera, evolutie profesionala, reputatie, loc de munca

Nu stii care sunt motivele pentru care nu ai reusit sa avansezi in cariera asa cum ti-ai fi dorit? De cele mai multe ori, chiar tu esti de vina. Este foarte posibil sa nu faci anumite greseli care te impiedica sa evoluezi pe plan profesional si sa-ti fi castigat o reputatie nu tocmai buna.
Nu iti promovezi munca
Chiar daca faci o treaba excelenta si esti cel mai bun angajat al companiei, daca nimeni nu stie acest lucru, nu vei obtine nici promovari, nici mariri de salariu, nici recunoastere. Asigura-te ca managerul tau direct iti cunoaste realizarile.
 
Ai o atitudine defensiva
Daca adopti o atitudine exagerat de defensiva atunci cand primesti feedback mai putin pozitiv din partea superiorilor, iti compromiti intreaga cariera. Multi oameni refuza sa interactioneze cu persoanele defensive, astfel ca este posibil ca si colegii sa te evite si ca seful sa iti puna gand rau.
 
Ai o atitudine negativa
Daca obisnuiesti sa te plangi in mod frecvent si nu iti convine aproape nimic, cel mai probabil ai creat deja un mediu de lucru ostil. Colegii nu te vor placea, ba chiar te vor evita. Iar daca obisnuiesti sa faci glume proaste sau sa iti barfesti colegii sau sefii, cu siguranta nu vei fi promovat prea curand.
 
Iei decizii pripite
Daca iesi din birou, trantind usa dupa tine, dupa ce seful ti-a facut o observatie sau iei decizii impulsive la locul de munca, reputatia ta va avea serios de suferit. Impulsivitatea nu are ce cauta la locul de munca.
 
Nu stii sa iti impui punctul de vedere
Nu ezita sa iti exprimi opiniile in mod direct. Daca tu consideri ca o decizie este gresita sau un proiect este dezastruos, va trebui sa iti expui punctul de vedere. Nu trebuie sa exagerezi, insa este important sa iti exprimi opiniile pentru a avea succes in cariera.
 
Obisnuiesti sa minti
Daca esti prins mintind, iti vei pierde credibilitatea pentru totdeauna. Chiar daca vei fi sincer dupa aceea, vei ramane cunoscut ca fiind mincinosul firmei si nimeni nu va mai avea incredere in tine.
 
Esti extrem de dezorganizat
Daca nu iti indeplinesti sarcinile la timp, colegii nu vor avea incredere in tine si vor evita sa apeleze la tine pentru ajutor. Iar daca nu iti respecti promisiunile si obisnuiesti sa intarzii la birou, nu vei rezista mult in compania respectiva.
 
Nu te adaptezi noilor tehnologii
Chiar daca tu consideri ca vechile metode cunoscute de tine sunt cele mai bune si nu ai nevoie sa inveti sa utilizezi noile tehnologii, vei descoperi in scurt timp ca acest lucru nu este deloc posibil. Trebuie sa te adaptezi noilor schimbari, altfel vei fi lasat in urma si alti colegi mai „flexibili” iti vor lua locul. 

Sursa: Business Insider
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016