Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai intalnite greseli ale marcilor pe site-urile de socializare

Tags: like, site de socializare, marci, promotii, consumatori

Din ce in ce mai multe marci incearca din rasputeri sa isi consolideze imaginea prin intermediul retelelor de socializare, astfel ajungand la un numar cat mai mare de consumatori. In incercarea de a reusi cu orice pret, multe marci fac anumite greseli. Iata care sunt cele mai des intalnite greseli, care ar trebui evitate cu orice pret:
1. Defasurarea permanenta a unor promotii – In incercarea disperata de a-si fideliza clientii, marcile au tendinta de a veni intotdeauna cu oferte speciale. Acest efort poate avea un impact negativ asupra marcii, chiar devalorizand-o in ochii consumatorilor.
 
2. Desfasurarea de jocuri si concursuri in mod frecvent – Deseori, marcile investesc foarte mult in jocurile online si incearca sa desfasoare mai multe concursuri in acelasi timp. Astfel de concursuri nu vor avea de multe ori efectul dorit, afectand chiar negative imaginea marcii.
 
3. Asteptarea clientilor – Multe marci isi construiesc magazine online pe site-urile de socializare si apoi asteapta pur si simplu ca oamenii sa le gaseasca. Acestea nu stabilesc dialoguri si relatii cu clientii, ceea ce poate fi o greseala majora.
 
4. Blocarea feedback-ului negativ – De multe ori, marcile ignora sau decid sa stearga feedback-ul negativ primit din partea clientilor. Comentariile negative sunt sterse sau coborate in josul paginii, acest lucru stirbind din valoarea comentariilor pozitive.
 
5. Intarzierea raspunsurilor – Atunci cand un client solicita o informatie iar marca raspunde foarte greu, fie deoarece nu sunt verificate comentariile postate, fie pentru ca acestea trebuie aprobate inainte, este foarte probabil ca acel client sa mearga in alta parte pentru a gasi un raspuns.
 
6. Urmarirea necorespunzatoare a clientilor – Desi exista multe widget-uri care urmaresc activitatea online a clientilor, acest lucru poate deveni ostentativ atunci cand clientii sunt agresati cu oferte ca urmare a informatiilor prelevate.
 
7. Accentul pus pe "like-uri" – Marcile care fac orice pentru a aduna cat mai multe "like-uri" ajung sa aiba o imagine deteriorata.
 
8. Postarea comunicatelor de presa – Informatiile prea detaliate si comunicatele de presa lungi nu au ce cauta pe retelele de socializare. Ideile scurte si interesante sunt cele care vor capta atentia consumatorului.
 
Interactionarea marcilor cu clientii prin intermediul retelelor de socializare este esentiala, insa companiile trebuie sa aiba grija sa nu exagereze in vreun fel, acest lucru nefiind niciodata benefic imaginii de ansamblu asupra marcii.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0