Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Kinder Bueno si o campanie neconventionala plina de tentatii

Tags: kinder bueono, posete, campanie 100 de posete, posete de firma, the secret service

Ciocolata este prin definitie o tentatie careia este greu sa-i rezisti. Ce te faci insa cand acesteia i se adauga o alta cu o incarcatura cel putin la fel de ispititoare? Te lasi, in cele din urma, prada lor.
Kinder Bueno si agentia The Secret Service au pregatit un mix de tentatii numai bun sa ia mintile femeilor. Este vorba despre campania „100 de posete”care a plecat de la ideea ca o tentatie nu vine niciodata singura. Asa se face ca pe langa „ceva-ul” dulce cu care le ademeneste, Kinder Bueno le-a pregatit si o promotie atipica, menita sa creeze un club exclusivist al posesoarelor celor 100 de posete de lux oferite ca premii.
 
Dupa ce se inscriu online sau prin SMS, castigatoarele desemnate prin trageri la sorti ajung sa-si roteasca saptamanal posetele intre ele. Astfel, fiecare dintre castigatoare poate afisa pana la 12 posete diferite. La final, ultima poseta primita ii ramane in posesie definitiv. Totusi, castigatoarea poate oricand sa iasa din circuit, pastrand poseta preferata.
 

"Femei, ciocolata, posete… Niciun cleste din lume nu poate frange acest lant al slabiciunilor. Insight-ul, atat de evident si de feminin, de la care a pornit totul este perfect surprins intr-una dintre scenele filmului la care femeile privesc cu suspine: Sex & the City. Sa ai o poseta ca in filme e una, dar sa ai acces la mai multe si toate scumpe si spectaculoase, pe care sa le asortezi cum vrei tu, e de vis", spune Mihai Ene (Creative Director, The Secret Service), citat de IQads.
 
Ca parte a campaniei, ambalajul Kinder Bueno a fost transformat intr-o mini poseta prin adaugarea unei torti din carton. Apoi, in strada si in bus sheltere, femei, cat panourile publicitare de mari, au afisat pe rand mai multe posete, asa cum li se intampla castigatoarelor promotiei.
 

De asemenea, in unele cladiri de birouri au fost amplasate rafturi elegante in care au fost expuse leaflet-uri in forma posetelor oferite ca premii, iar la Baneasa Shopping City, vizitatoarele au fost intampinate de doua tipe, aproape cat mall-ul de inalte, care isi schimbau posetele de firma intre ele printr-un sistem special de scripeti electrici, ilustrand astfel mecanica promotiei.


 
Mixul de comunicare continua cu un spot TV ce ilustreaza un carusel al tentatiilor facut din ciocolata, plin cu posete, dar si cu o editie speciala a revistei Cosmopolitan careia i-a fost schimbata forma intr-una de poseta cu toarte.

 
Campania mai include diverse alte aparitii in emisiuni TV, bloguri de fashion si o componenta online. Prin comunicarea pe pagina de Facebook Kinder Bueno Romania fanele sunt selectate pentru a se intalni si a se putea fotografia cu posetele. 
 
Marcile care alcatuiesc portofoliul de premii sunt: Christian Dior, Gucci, Prada, Yves Saint Laurent, Christian Louboutin, Burberry, Alexander Wang, Balenciaga, Louis Vuitton, Dolce & Gabbana, Fendi, Givenchy, Marni, Jimmy Choo.
 
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 4.75 din 5 - 2 voturi.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016