Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Trenduri social media: cum va arata 2015

Tags: social media 2015, trenduri social media, plan de social media, concept de marketing

Daca putem sa facem presupuneri la ce calendar va mai fi descifrat in 2393, atunci putem avea toata increderea in supozitii ceva mai lumesti care sa ne tina cu picioarele pe pamant si care sa ne arate ce infatisare va avea social media in 2015.

Asa cum a demonstrat deja trecutul, in acest domeniu lucrurile par sa respecte o regula care se aplica la fel de eficient in cele mai multe cazuri: devenim din ce in ce mai buni in social media si tratam acest mediu cu importanta meritata.

Exista cateva tendinte actuale care se vor dezvolta din ce in ce mai mult in perioada urmatoare si tocmai asupra lor doresc sa atrag atentia astazi.

Sa ne amintim, mai intai, ca avem cumparatorul care se foloseste din ce in ce mai mult de dispozitivele mobile ca sa achizitioneze produse asa ca isi va face cumparaturile de pe site-ul nostru prin intermediul unui smart phone sau al unui iPad.

Metodele traditionale de sondare a pietei in materie de marketing nu vor mai da rezultate la fel de bune daca nu luam in considerare si social media si daca nu integram in testele noastre si studii care sa tina cont de comportamentul utilizatorilor si in cadrul acestor retele de socializare.

Dezvoltarea unui brand este astazi deja gandita si din perspectiva social media astfel ca orice nou concept are la baza (sau ar trebui sa aiba, in functie de specificul afacerii), pe langa conceptul de marketing, si un plan de social media de care tine cont in mod obligatoriu.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0