Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Cum sa te faci cunoscut scriind despre tine: marketing-ul prin articole

Tags: article marketing, marketing prin articole, publicitate, promovare, articole, viral

Intr-o lume tot mai atenta cu propriile resurse financiare, bugetele pentru publicitate devin si ele din ce in ce mai putin generoase. Dar cum fara reclama chiar nu se poate, au aparut solutii alternative. Una dintre metodele nu neaparat facile, dar absolut gratuite de a-ti face cunoscute propriile servicii sau produse este marketing-ul prin articole (article marketing).

Article Marketing nu este altceva decat o strategie de marketing, functionala pe internet, care presupune elaborarea si difuzarea unor articole informative, cu scopul de a promova pe piata online un anumit produs sau serviciu. Bine scrise, aceste articole pot creste atat credibilitatea unei companii, cat si numarul sau de clienti.

Cum sa procedati pentru ca textele dumeneavoastra sa impanzeasca spatiul online? Iata cateva trucuri:

1. Concepeti articole cu potential viral – Continutul si forma de prezentare a unui mesaj sunt cele care atrag si care trebuie sa primeze. Creati continut de calitate, original, evitand banalitatile si exprimarea redundanta. Pentru ca un articol sa capete atributul de „infectios”, adica sa devina viral, trebuie sa respecte trei criterii: sa fie potrivit, sa fie transmis de catre „mesagerii” potriviti in mediul potrivit. 

2. Creati un e-book – Articolele dumneavoastra pot lua forma unei carti electronice. De exmplu, daca sunteti proprietarul unei sali de fitness si doriti sa aduceti in sala cat mai multe persoane, pregatiti un e-book cu 10 modalitati de automotivare pentru a face miscare. Distribuiti  aceasta cartulie electronica fie prin intermediul propriei pagini web, cu ajutorul retelelor de socializare, prin email sau prin intermediul asa-numitei safelist (un instrument care va permite sa transmiteti continut informational catre toate persoanele ce aleg sa se inregistreze pe site-ul dumneavoastra). De asemenea, oferiti cititorilor posibilitatea de a impartasi acest e-book cu alte persoane.

3. Scrieti articole variate – Este poate cea mai buna metoda de a atrage o masa mare de cititori (si deci, potentiali clienti), dar si cea mai costisitoare. Nu ca bani, ci ca timp. Cu toate acestea, merita. De exmplu, daca doriti sa va promovati serviciile de PR, puteti posta informatii despre cum se scrie un articol, cum se concepe un titlu atractiv ori care este formatul si numarul ideal de cuvinte al unui text.

4. Mentionati posibilitatea diseminarii continutului – Adaugati la finalul fiecarui articol un mesaj menit sa reflecte disponibilitatea diseminarii gratuite a acestuia, dar si conditia precizarii sursei. Mesajul ar putea suna cam asa: „Acest articol poate fi publicat sau distribuit in intregime, gratuit, de catre orice website, blog sau newsletter. Numele autorului si link-ul website-ului trebuie insa sa ramana intacte si sa apara in toate preluarile”.

5. Postati articolele pe site-uri specializate si forumuri – Selectati cateva fragmente din textul dumneavoastra sau doar titlul si lasati-le libere pe forumuri si grupuri de discutie, dar pe acelea care au legatura cu piata tinta sau cu subiectul pe care l-ati dezvoltat. Nu uitati insa sa includeti in post-ul dumneavoastra numele si link-ul unde articolul poate fi citit in intregime. De asemenea, articolele pot fi publicate si pe site-uri specializate, numite generic directoare de articole. Iata cateva dintre acestea, unde puteti posta texte in limba romana:

www.articole.org
www.articole-online.ro
www.siteulmeu.info
www.coment.ro

Asadar, daca nu ati facut-o pana acum, incepeti sa scrieti. Dar atentie! Nu oricum si nu orice. Calitatea trebuie sa aiba intaietate pentru ca ea sa fie transferata la nivel de perceptie si produselor sau serviciilor pe care le oferiti.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016