Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum sa creezi un blog de afaceri

Tags: blog de afaceri, creare blog, marketing prin continut

Companiile mici dispun de bugete reduse, insa asta nu inseamna ca nu au vise marete. Trebuie doar sa gaseasca noi metode de a-si creste vizibilitatea si de a deveni cat mai populare pe internet. Dintre toate instrumentele de marketing online disponibile in prezent, marketingul prin continut, in special prin bloguri personale, ajuta companiile sa aiba un impact mai mare online.
Cu toate ca intretinerea unui blog poate parea o sarcina obositoare si grea, in realitate este una simpla si usoara, care nu necesita niste aptitudini de scriere iesite din comun. Pentru a avea propriul blog de afaceri, trebuie doar sa te pregatesti in prealabil. Asta inseamna sa iti definesti obiectivele, sa stii care este audienta tinta, sa intelegi motivele pentru care creezi un blog si sa concepi un mesaj fundamental pe care vrei sa il faci cunoscut.
 
Dupa ce ai stabilit aceste criterii, crearea de continut in jurul acestor idei devine o sarcina relativ simpla. Trebuie sa retii ca un blog de afaceri este diferit de un blog personal, astfel ca trebuie sa ai grija sa folosesti un stil placut, dar profesional si sa eviti cu orice pret greselile gramaticale sau folosirea unui limbaj neadecvat.
 
Iata pasii pe care trebuie sa ii urmezi atunci cand iti creezi propriul blog de afaceri:
 
-         proiectarea blogului – acesta este primul pas, insa nu te teme, nu ai nevoie de aptitudini de web design, ci trebuie doar sa poti alege unul din sutele de designuri disponibile pe internet. Exista multe formate ce pot fi selectate pe site-uri precum WordPress sau Blogger.
 
-         crearea de continut – aceasta este cea mai importanta parte a blogului deoarece succesul unui blog depinde aproape integral de calitatea continutului oferit. Insa nu ar trebui sa ai probleme daca ai vaste cunostinte in domeniul in care activezi, retine doar ca posturile nu ar trebui sa sune a mesaje promotionale sau reclame. Cu toate acestea, continutul trebuie sa fie interesant si captivant. Cei care navigheaza pe internet nu au multa rabdare si nu dispun de mult timp, astfel ca vor parasi imediat pagina atunci cand isi pierd interesul. Evita frazele lungi si stufoase si inlocuieste-le cu propozitii scurte, de impact. Exemplele si anecdotele ajuta la inlaturarea monotoniei iar citatele din presa demonstreaza ca esti la curent cu ceea ce se intampla in lume. Foloseste cat mai multe titluri sugestive, enumerari cu liniute si bullet-uri, si subtitluri pentru a evidentia continutul.

-         actualizarea blogului in mod regulat – blogurile neactualizate nu au o viata lunga, fiind uitate rapid. De aceea, este important sa postezi articole in mod regulat. Poti invita de asemenea vizitatorii sa comenteze sau sa scrie propriile articole.

-         accesarea cu usurinta a blogului – este important ca oamenii sa te gaseasca cu usurinta, prin urmare posteaza link-uri catre blog pe toate retelele de socializare si pe orice alte site-uri sau surse pe care le ai la dispozitie.
 
Retine faptul ca blogurile pot fi incepute cu usurinta, insa partea cea mai grea este sa le mentii. Statisticile indica faptul ca majoritatea blogurilor sunt abandonate in mai putin de 3 luni de la lansare. Chiar daca nu adaugi continut foarte des, fii totusi consecvent si cu siguranta vei atinge succesul dorit.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0