Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cateva trucuri pentru specialistii in vanzari

Tags: vanzari, marketing, oameni, clientimanagement,

Din moment ce nu exista nicio formula matematica pentru a lucra cu oamenii, greseala e inevitabila, in ciuda lectiilor invatate. Ken Sundheim, presedinte al unei firme de recrutare pentru domeniile de vanzari si marketing, vorbeste pe blogul sau de cateva lucruri pe care ar fi dorit sa le stie la inceputul carierei.
Imagineaza-ti ca esti platit cu ora si, daca esti bun, lasa-te exploatat
 
Multi oameni de vanzari nu reusesc sa inteleaga cat de valoros este timpul si, din cauza asta, nu au nici abilitatile de administrare a acestuia. Chiar si cand simt ca exista riscul de peste 90% de a nu incheia vanzarea, specialistii in vanzari isi mentin speranta treaza si completeaza rapoarte care nu vor vedea niciodata lumina tiparului. Mai mult, exista si multi timpi morti, de discutii desarte purtate cu asistentul factorului de decizie, crezand ca pot intelege ce se intampal intr-o organizatie analizand totul de jos in sus.
 
In schimb, un profesionist al vanzarilor trebuie sa afle de la bun inceput daca exista bani in compania clientului. Nu e important care este persoana de contact din cadrul companiei. Focalizati-va pe abilitatea companiei de a plati si apoi consumati-va neuronii gandindu-va la jucatorii de baza. Au fost acestia contactati sau nu? 
 
Cateva exercitii mentale care va ajuta sa stabiliti cine e factorul de decizie, fara o cercetare prealabila
 
O modalitate excelenta de a vedea daca vorbiti cu o persoana importanta in companie este de o asculta cu atentie si de a cantari cunostintele acesteia in domeniu. Intrebati-va apoi daca respira incredere de sine. Se spune ca blajinii vor cuceri lumea, dar, in realitate, vor lupta pentru locul doi cu arogantii. Aveti grija: oamenii se autopromoveaza in exces cand nu au realizari propriu-zise care sa faca asta in locul lor.
 
Daca dati peste o persona cunoscatoare si increzatoare (nu aroganta) in propriile cunostinte specializate, puteti fi siguri ca este un factor de decizie. 
 
Ascultati cu atentie si, din moment ce trebuie sa va cunoasteti clientii, rugati-i sa va spuna povestea lor sau catati-o pe LinkedIn. Daca face parte de ani intregi din top managementul unei corporatii mari, este sigur ca aveti de-a face cu o persoana importanta care poate lua decizii mari.  

In concluzie, cand vine vorba despre cum se fac vanzarile, invatarea este un aspect foarte important, caci trebuie sa fie continua. Daca luam o pauza, va veni altcineva sa continue de unde ne-am oprit noi si va castiga.

 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0