Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Coca-Cola renunta la ambalajul de sarbatoare, la o luna de la lansare

Tags: coca-cola, urs polar, marketing, pepsi, vanzari

Coca-Cola a incercat sa-si resusciteze mascota, ursul polar, cu un design de iarna al cutiilor sale. Dupa doar o luna, renunta la proiect si se intoarce la clasicul rosu, relateaza Wall Street Journal. "Albul-argintiu al cutiei ne-a cucerit, pentru ca este indraznet si atrage atentia, reintarind tema campaniei", a declarat Scott Williamson, purtator de cuvant al companiei. Cu alte cuvinte, Coca-Cola si-a dorit o actiune tumultoasa, de fortarea a reactiei publicului.

 

Contribuind cu trei milioane de dolari in cadrul parteneriatului cu World Wildlife Fund care lupta impotriva efectelor incalzirii globale, Coca-Cola si-a dorit si o modifiacre de look. Cutiile noi vor fi retrase insa de pe piata si vor fi reintroduse cele rosii care vor avea insa inscriptionati si ursi polari.
 

De ce? Iata trei motive:


1. Unii consumatori confunda ambalajul cu cel de la Coca-Cola dietetica: ambele cutii sunt de un argintiu asemanator.


2. Altii pot sa jure sa bautura are un gust diferit in cutiile aproape albe.


3. Fanii inraiti ai brand-ului cred ca miscarea este o blasfemie.


Coca-Cola lanseaza adeseori editii limitate de sarbatori, dar acum este pentru prima data cand se indeparteaza atat de tare de modelul clasic. Si, cel mai probabil, nu o va mai face niciodata.


Aceasta miscare nu este nici pe departe de amploarea celei din 1985. In aprilie 1985, Coca-Cola a lansat noua bautura imbunatatita sub sloganul: "The best just got better..!".


Raspunsul populatiei la aceasta schimbare a fost unul de necrezut. Compania a primit numeroase plangeri si nu le-a luat mult pana sa inteleaga ca oamenii nu se plangeau de noul gust Coca-Cola, ci de retragerea vechii bauturi ce purta acest nume. Normal ca au reintrodus Coca-Cola (numita Classic acum). La trei luni de la relansare, vanzarile companiei au crescut semnificativ, depasindu-le pe cele ale Pepsi.


Lectia: schimband reteta bauturii, compania a incercat sa modifice o legatura sentimentatala pe care oamenii (in special sudistii) o aveau cu Coca-Cola. 


Acest episod a schimbat fundamental principiile marketingului.


 

 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0