Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nokia ofera premii dulci fanilor de pe Twitter

Tags: nokia, automat, twitter, nokia gift machine

Care ar putea fi legatura dintre un smartphone, o retea de socializare si un automat? Niciuna, veti spune. Si totusi exista o astfel de legatura, una creata de Nokia.
Pentru a sarbatori Saptamana Social Media, Nokia a lansat o campanie de recompensare a fanilor pe care ii are pe platforma de microblogging Twitter. Cum? Intr-un mod ingenios care realizeaza tocmai conexiunea dintre brand, o retea de socializare si un automat, Nokia Gift Machine.
Astfel, fanii brandului vor primi un mic cadou daca se conecteaza la un automat special prin intermediul Foursquare si folosind NokiaConnects, postand apoi totul pe Twitter. Si uite-asa, ca de niciunde, automatul elibereaza premiul... unul dulce.
Folosirea automatelor a devenit din ce in ce mai populara in campaniile de promovare. Depotriva Coca-Cola si Pepsi au avut asemenea campanii. Iar mai nou, Lay’s se foloseste de un astfel de aparat pentru a-si promova produsul, dar si pentru a-si distra fanii.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0