Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Trei modalitati prin care poti sa le multumesti clientilor fideli

Tags: clienti, marca, e-mail, sarbatori

Toata lumea stie ca este politicos sa multumesti. Clientii trebuie sa stie ca le sunteti recunoscatori pentru aportul adus, de aceea, orice fel de multumire va aduce un plus de umanitate marcii. In scurta analiza prezentata, vom lua in considerare un singur mediu de comunicare: e-mail-ul.
Aceste e-mail-uri de multumire pot fi impartite in trei categorii:
 
1. Multumiri imediate. Este important sa mentionam ca ne bucuram de incheierea unei tranzactii. Tonul si stilul folosite trebuie sa fie adecvate canalului in care clientul a actionat. Nu va zgarciti cu laudele daca s-au cheltuit multi bani.
 
2. Multumiri si urari de sarbatori. Sarbatorile sunt un motiv extrem de bun pentru a le fi recunoscatori clientilor fideli.
 
3. Multumiri surpriza. Ca si prietenii, clientii nu se vor simti pretuiti daca nu facem ceva in aceasta privinta. Trebuie sa le multumim din cand in cand.
 
Exista voci care spun insa ca trimiterea unui e-mail este un gest impersonal, care nu iese cu nimic in evidenta. E-mail-ul isi gaseste cel mai bine locul in campaniile de informare, inainte de vanzare. 
 
In schimb, se poate face ceva la acre clientul nu se asteapta deloc, de exemplu sa primeasca o pizza. Sentimentul de bunavointa care este astfel creat deschide portite spre noi colaborari. Daca trimitem apoi un mail in care intrebam daca respectivul client cunoaste pe cineva care ne-ar putea folosi serviciilor, raspunsul ar fi, in cele mai multe cazuri, DA.
 
Cat despre urarile de sarbatori, acestea intra, cel mai adesea, la spam. O solutie buna ar fi, in schimb, trimiterea unui filmulet in care dumneavoastra si echipa cantati "La multi ani". Gestul, cu siguranta neasteptat, arata ca va pasa. 
 
Ideea de baza: fiti diferiti si asa veti reusi sa ramenti in mintea clientilor.
 
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 3.75 din 5 - 4 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016