Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Afacerile mici infloresc prin comertul pe Facebook

Tags: comert online, facebook ads, antreprenori, promovare facebook

Ce ii atrage pe micii antreprenori la vanzarea prin intermediul Facebookului? Ce ii convinge ca merita sa investeasca mai mult timp in social media si, ce e mai important, care sunt acele elemente care ii conving sa ramana si sa isi continue eforturile in acest mediu?




Facebook a devenit deja o platforma de comert electronic pentru mai bine de 100.000 de mici antreprenori care isi promoveaza si isi vand produsele prin intermediul Facebookului. 72% dintre acestia au mai putin de 500 de fani pe Facebook, iar cei mai multi (84%) isi promoveaza ofertele prin intermediul retelei de socializare.

Circa 39% dintre acesti antreprenori folosesc Facebook Ads pentru a-si promova produsele, iar multi dintre acestia se folosesc si de alte canale de comunicare pentru a directiona traficul: Twitter (34%), e-mail (30%) si reclame in print (12%).

Marketing Profs a prezentat un sondaj care a tinut cont de raspunsurile a 750 de comercianti care folosesc Facebook pentru promovarea si vanzarea produselor.

Astfel, dintre cei care folosesc Facebook Ads, 70% au declarat ca au de gand sa apeleze din nou la acest tip de reclame, argumentandu-si decizia prin urmatoarele motive:

- eficienta crescuta in ceea ce priveste cresterea numarului de clienti si fani: 68%
- abilitatea de a porni si de a opri campaniile: 60%
- capacitatea retelei de socializare de a identifica in mod corect publicul-tinta: 60%
- usurinta cu care pot fi folosite reclamele create de Facebook: 55%.

Exista insa si un procent de 30% al celor care nu vor sa mai foloseasca Facebook Ads, motivand fie ca numarul de fani sau clienti nu a crescut, fie ca aceste costuri de promovare sunt prea mari.

Comerciantii par sa aprecieze insa cel mai mult faptul ca fanii pot cumpara produsele direct prin intermediul retelei de socializare, fara sa mai fie nevoiti sa paraseasca pagina pentru a intra pe site si a cumpara direct de acolo.


Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0