Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afacerile mici infloresc prin comertul pe Facebook
Tags: comert online, facebook ads, antreprenori, promovare facebook
Ce ii atrage pe micii antreprenori la vanzarea prin intermediul Facebookului? Ce ii convinge ca merita sa investeasca mai mult timp in social media si, ce e mai important, care sunt acele elemente care ii conving sa ramana si sa isi continue eforturile in acest mediu?
Ce ii atrage pe micii antreprenori la vanzarea prin intermediul Facebookului? Ce ii convinge ca merita sa investeasca mai mult timp in social media si, ce e mai important, care sunt acele elemente care ii conving sa ramana si sa isi continue eforturile in acest mediu?
Facebook a devenit deja o platforma de comert electronic pentru mai bine de 100.000 de mici antreprenori care isi promoveaza si isi vand produsele prin intermediul Facebookului. 72% dintre acestia au mai putin de 500 de fani pe Facebook, iar cei mai multi (84%) isi promoveaza ofertele prin intermediul retelei de socializare.
Circa 39% dintre acesti antreprenori folosesc Facebook Ads pentru a-si promova produsele, iar multi dintre acestia se folosesc si de alte canale de comunicare pentru a directiona traficul: Twitter (34%), e-mail (30%) si reclame in print (12%).
Marketing Profs a prezentat un sondaj care a tinut cont de raspunsurile a 750 de comercianti care folosesc Facebook pentru promovarea si vanzarea produselor.
Astfel, dintre cei care folosesc Facebook Ads, 70% au declarat ca au de gand sa apeleze din nou la acest tip de reclame, argumentandu-si decizia prin urmatoarele motive:
- eficienta crescuta in ceea ce priveste cresterea numarului de clienti si fani: 68%
- abilitatea de a porni si de a opri campaniile: 60%
- capacitatea retelei de socializare de a identifica in mod corect publicul-tinta: 60%
- usurinta cu care pot fi folosite reclamele create de Facebook: 55%.
Exista insa si un procent de 30% al celor care nu vor sa mai foloseasca Facebook Ads, motivand fie ca numarul de fani sau clienti nu a crescut, fie ca aceste costuri de promovare sunt prea mari.
Comerciantii par sa aprecieze insa cel mai mult faptul ca fanii pot cumpara produsele direct prin intermediul retelei de socializare, fara sa mai fie nevoiti sa paraseasca pagina pentru a intra pe site si a cumpara direct de acolo.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Premium Customers si Strategii din online dincolo de sperante, la Conferinta de eCommerce TeCOMM Bucuresti
Chloe Thomas, inclusa in Top 10 comentatori de eCommerce din lume, si-a confirmat prezenta la TeCOMM
Mai multe articole despre comert online
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.