Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

5 secrete care-ti cresc vanzarile

Tags: management si marketing, vanzari, oportunitati, strategii

Vanzarile sunt ritmul cardiac al unei afaceri. Acesta poate sa scada sau sa creasca in functie de piata, dar si in functie de masurile pe care le luam noi pentru a ne asigura ca afacerea noastra nu risca sa aiba ulterior nevoie de perfuzii.
Iata cinci strategii care te ajuta sa mentii un ritm sanatos al vanzarilor:
        
    
1. Aminteste-ti ca afacerea ta implica si oameni.

Multi dintre oamenii de vanzari se pot concentra prea mult asupra cresterii cifrei de afaceri si pot astfel sa uite ca in afacerea respectiva e vorba si de interactiunea cu alti oameni. Clientii vor sa fie tratati diferentiat si nu sa simta ca fac parte dintr-o piata de nisa sau dintr-un profil al cumparatorului potential.


2. Concentreaza-te asupra rezultatelor, nu asupra efortului.

Vanzarile nu tin de organizare, planificare sau intalniri, ci inseamna rezultate. Iar aceste rezultate nu se obtin daca ne inchidem trei luni in birou planificand la nesfarsit. Daca nu suntem in vizorul clientilor, produsele noastre nu vor ajunge niciodata la ei.

3. Fa lucrurile care ti se par inconfortabile.

Cei mai buni oameni de vanzari sunt cei dispusi sa faca si urmatorul pas acolo unde multi ar da inapoi sau ar crede din start ca nu au nicio sansa de reusita din cauza ca imprejurarile sunt prea dificile. Chiar daca nu reusim din prima sa vindem un produs fiindca avem de-a face cu un client dificil, trebuie sa stim cum sa nu renuntam asa de usor.

4. Uimeste-ti clientii.

Nu-i dezamagi, uimeste-i. Atunci cand il suprinzi pe client intr-un mod placut si il uimesti prin produsul sau serviciul oferit, poti fi sigur ca acesta va dori sa retraiasca acea experienta. Imagineaza-ti ca stie ca odata cu fiecare produs il asteapta un ambalaj personalizat sau deosebit si o supriza. Asa ceva va face intotdeauna diferenta.

5. Incheie noi afaceri.

Acolo unde exista posibilitatea de colaborare, profita de ocazie. Poti intalni nenumarati clienti care sa iti ofere astfel de oportunitati, dar ii poti scapa usor din vedere dupa ce acestia cumpara un produs.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 2.75 din 5 - 2 voturi.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 1 comentarii

Alex 13-Mai-2015 09:37:31
Salut,

Am gasit o chestie de marketing care a generat la 1 Leu incestit mi-a dat 6 Lei profit, mi-a crescut vinzarile cu 215%.

Recomand sa o incercati, si are ceva Gratuit pentru noi))

http://callbackhunter.com/#a_aid=callbackforce

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016