Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce ar trebui sa contina dosarul personal al angajatului

Tags: dosar personal salariat, documente necesare, contract individual de munca, cerere de angajare, angajator

Va prezentam mai jos ce documente ar trebui sa contina dosarul personal al angajatului. Nu uitati ca, atunci cand un angajat solicita un document, departamentul de resurse umane are obligatia de a-l elibera pentru a-i atesta activitatea desfasurata si calitatea de salariat. In plus, aveti obligatia de a asigura deplina confidentialitate privind datele cu caracter personal ale angajatilor.
1. Copii dupa actele de identitate ale angajatului: buletin/carte de identitate, certificat de nastere, certificat de casatorie;
2. Copii dupa actele de studii/calificari/formare profesionala;
3. Formularul de candidatura (inclusiv CV-ul si, eventual, scrisori de referinta);
4. Cererea de angajare;
5. Informarea prealabila la angajare;
6. Certificatul medical „apt de angajare“ de la medicul de medicina a muncii;
7. Fisa de instruire la angajare privind sanatatea si securitatea în munca;
8. Carnetul de munca sau declaratia pe proprie raspundere ca angajatul nu are carnet de munca;
9. Certificatul de cazier judiciar sau declaratia pe proprie raspundere ca angajatul nu a suferit condamnari;
10. Permisul de munca – daca angajatul este cetatean strain;
11. Fisa postului;
12. Contractul individual de munca;
13. Actele aditionale si celelalte acte referitoare la executarea, modificarea, suspendarea si incetarea contractului individual de munca (de exemplu: act aditional pentru clauza cu privire la formarea profesionala, clauza de neconcurenta, clauza de mobilitate, clauza de confidentialitate, act aditional pentru modificari ale salariului sau ale functiei);
14. Copii dupa actele de identitate ale persoanelor aflate in intretinere (certificat de nastere, certificat de casatorie, carte/buletin de identitate etc.);
15. Copie dupa livretul militar – daca este cazul;
16. Copie dupa permisul de conducere – daca este cazul;
17. Fisele de evaluare a performantelor profesionale;
18. Deciziile referitoare la premieri si numiri pe pozitii ierarhice superioare;
19. Documente privind cercetarea si aplicarea sanctiunilor disciplinare;
20. Plangeri din partea angajatului.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016