Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Beck's - la un slogan nou, o campanie noua

Tags: becks, bere germana, slogan becks, campanie becks

Odata cu primavara, brandurile parca se trezesc si ele la viata, nutrind nevoia de reimprospatare, de reinnoire a imaginii proprii. Si ce modalitate mai buna de a face acest lucru decat lucrand putin la vechile concepte si sloganuri, precum a facut si Beck’s.
Brandul de bere s-a lepadat de mohoreala iernii pentru a lansa un nou slogan la pachet cu o noua campanie. Sloganul Beck’s „Just Part of The Story” a fost ales la nivel international pentru a exprima spiritul celei mai cunoscute beri germane din lume si pentru a sugera ca orice atribut alaturat numelui sau nu este decat o parte din poveste, dintr-o poveste de succes.

Campania outdoor este o premiera pentru Beck’s, intrucat marca se afla pentru prima data intr-un cadru familiar pentru romani. Este o campanie de anvergura, care se desfasoara timp de 5 saptamani in cele mai mari 7 orase ale tarii. Ideea principala este de a alatura noul slogan si sticla Beck’s unor imagini din 7 zone geografice diferite.

„Imaginile, cu grija alese, sunt recognoscibile si de impact pentru locuitorii zonei respective, creand o legatura emotionala cu brandul Beck’s”, se arata intr-un comunicat al companiei.

Campania se extinde pe site-ul oficial al brandului si pe pagina sa de Facebook, unde accentul cade pe inovatia fanilor. Astfel, admiratorii Beck’s au posibilitatea de a uploada imagini prin care sa isi demonstreze creativitatea si unicitatea. Cele mai frumoase imagini vor deveni bannere pe mai multe site-uri si il va transforma pe castigator intr-un ambasador de onoare Beck’s.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 2 voturi.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0