Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Brandingul azi. O parte a managementului care nu poate lipsi

Tags: management si marketing, branding, relatii publice, situatii de criza, renume

Managementul care tine de branding este vital. Cele mai multe organizatii si companii mari stiu cat de important e renumele pe piata si in domeniul in care activeaza. Brandingul nu inseamna doar sa ai o eticheta care sa te recomande, este o parte a ceea ce poate ajuta o companie sa creasca sau, dimpotriva, sa o darame.
Chiar daca e mai usor sa fim cu ochii pe online cand vine vorba de ce se spune despre compania noastra sau despre gestionarea conflictelor, nu trebuie sa uitam ca nici magazinele fizice nu trebuie lasate deoparte deoarece o situatie lasata neacoperita si nesolutionata in timp util poate crea o problema de dimensiuni destul de mari.

Ce inseamna, totusi, sa monitorizam procesul care tine de branding? Inseamna sa ne asiguram ca detinem un loc bun cand vine vorba de afisarea numelui nostru in motoarele de cautare, ca suntem in tema si in legatura cu partea de relatii publice si social media, ca avem habar de recenziile si recomandarile care ne privesc, ca gestionam situatiile de criza si ca avem grija de clientii nostri.

Cum ne dam seama ca un brand e mai mare sau mai mic in online? Cum il monitorizam, mai exact? Putem face acest lucru cu ajutorul a Google Alerts sau Technorati, acestea fiind doar doua dintre instrumentele care ne tin la curent in legatura cu ceea ce se mentioneaza despre noi in online.

In acest mod, putem raspunde imediat unor nemultumiri sau putem solutiona probleme de care nu am fi avut habar fiindca nu intotdeauna un client nemultumit se va adresa companiei, ci va alege sa se planga prietenilor sau cunostintelor.

Intentia noastra este sa cream o imagine pozitiva a companiei, iar social media este, din fericire, platforma ideala pentru a face acest lucru deoarece ne asigura o relatie directa cu cumparatorii sau cu potentialii clienti.

De retinut ca in cazul companiilor mai mari acest mod de comportament in online, corespunzator valorilor companiei, trebuie sa se reflecte si in profilurile online ale angajatilor.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016