Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cand banca nu mai este banca: ING Bank le spune clientilor unde sa-si petreaca timpul liber

Tags: ing bank, unde the lion's hat, evenimente culturale, rusu bortun

In era Facebook, brandurile vor sa-si depaseasca conditia si cauta sa-si puna o fata umana, una menita sa le permita o mai mare apropiere de clientii lor. Exact asta incearca sa faca si ING Bank care s-a pus mai nou pe oferit recomandari de weekend.
Totul se face sub umbrela proiectului "Under the Lion’s Hat", dezvoltat de agentia Rusu+Bortun Brand Growers. Proiectul reprezinta un ghid de entertainment destinat segmentului de clienti corporate, care insumeaza cele mai bune spectacole ale anului din Romania.

 

Astfel, ING Bank incearca sa fie nu doar ca o simpla institutie financiara cu servicii specifice, ci o banca prietena, preocupata in buna masura si de relaxarea si buna dispozitie a clientilor sai carora le face recomandari si invitatii la evenimente culturale.
 
"Under the Lion’s Hat este o initiativa care imprumuta din valorile brandului ING si marcheaza implicarea unei banci contemporane in zona culturala si de entertainment. Provocarea a fost sa integram diverse tipuri de evenimente sub o umbrela unitara si coerenta. Prin urmare, naming-ul platformei te duce cu gandul la ideea de surpriza venita din partea brandului. Identitatea vizuala este una jucausa, gata de show, si pozitioneaza ING Bank ca pe un amfitrion al acestor spectacole. Pentru ca, practic, rolul pe care ING Bank il joaca in toata povestea este cel de selectioner al spectacolelor pe care te invita sa le urmaresti. Am decis sa declinam identitatea pe mai multe tipuri de evenimente, al caror fir rosu este jobenul – simbol grafic ce reuneste ideea de supriza, spectacol si amfitrion", explica Alexandra Ionescu (Account Director, Rusu+Bortun Brand Growers).

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0