Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cand ei nu ne vor, noi ii invitam incoace: Cum a raspuns Gandul campaniei negative a britanicilor
Tags: reclame, imigranti, marea britanie, campanie gandul, campanie negativa
In spiritul proverbialei ospitalitati romanesti, cotidianul online Gandul, ajutat nitel de creativii de la GMP Advertising, a lansat o anticampanie la anticampania britanicilor.
In spiritul proverbialei ospitalitati romanesti, cotidianul online Gandul, ajutat nitel de creativii de la GMP Advertising, a lansat o anticampanie la anticampania britanicilor.
campanie negativa in Romania si Bulgaria pentru a impiedica afluxul de imigranti, Gandul.info a demarat campania "Why don't you come over?" prin care ii invita pe britanicii sa se mute in Romania, daca nu le mai place tara lor.
"Am discutat cu gandul.info imediat ce am avut ideea si ei au fost foarte receptivi si au acceptat-o si difuzat-o imediat. Mesajele pot construi imaginea brand-ului Gandul, dar pot functiona indirect si drept o campanie de imagine pentru Romania", a declarat pentru IQads Mihai Gongu (Director de creatie GMP Advertising).
Campania se va desfasura timp de o luna in online, dar se vor lua in calcul si medii ca print si outdoor.
Iata cum arata seria de printuri publicate de The Guardian
Si iata cum arata raspunsul cotidianului Gandul
Mai exact, ca raspuns la propunerea guvernului Marii Britanii de a lansa o "Am discutat cu gandul.info imediat ce am avut ideea si ei au fost foarte receptivi si au acceptat-o si difuzat-o imediat. Mesajele pot construi imaginea brand-ului Gandul, dar pot functiona indirect si drept o campanie de imagine pentru Romania", a declarat pentru IQads Mihai Gongu (Director de creatie GMP Advertising).
Campania se va desfasura timp de o luna in online, dar se vor lua in calcul si medii ca print si outdoor.
Iata cum arata seria de printuri publicate de The Guardian
Si iata cum arata raspunsul cotidianului Gandul
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.