Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ce branduri vor disparea in 2012

Tags: branduri, faliment, 2012, kodak, saab

S-au delectat cu visele si entuziasmul inceputului, au gustat din dulceata succesului si a recunoasterii internationale, insa timpul le-a erodat, iar astazi isi astepta sfarsitul intr-un colt de umbra. In 2012, unele branduri ar putea deveni istorie.
CoreBrand, o companie americana specializata in analiza brandurilor, a realizat un studiu printre 800 de companii din 49 de domenii, urmarind rata de incredere a acestora, reputatia, managementul si potentialul de invetitii. Pe baza acestuia, compania a facut o serie de previziuni privind disparitia unor marci cu renume, printre care si Kodak.
Informatiile prezentate de Business Insider nu sunt date certe, ci doar niste previziuni care pot fi sau nu confirmate pe parcursul anului 2012. Chiar si asa insa, ele merita a fi trecute in revista. 
Kodak. In 1975, lansa pe piata prima camera foto digitala, o inventie a unuia dintre inginerii sai, insa, ca o ironie a sortii, aceasta o aduce acum in pragul falimentului. Kodak are probleme de ani de zile, iar zilele acestea Wall Street Journal relata despre decizia companiei de a-si declara falimentul.
Sears. Anul trecut, compania a inregistrat pierderi masive din cauza scaderii vanzarilor, motiv pentru care agentia Moody’s i-a retrogradat ratingul. In plus, Sears intentioneaza sa inchida 100-120 de magazine. Analistii cred ca problemele se datoreaza in principal lipsei investitiilor in magazine si servicii.


Saab
. Sfarsitul lui 2011 a insemnat practic si sfarsitul companiei. In luna decembrie, aceasta a intrat oficial in faliment, punand astfel capat celor 64 de ani de constructii de masini. Desi, la fel ca si in cazul Kodak, brandul in sine este puternic, el nu poate exista in lipsa companiei mama.
Aon. Desi a semnat de curand un contract de sponsorizare cu Manchester United, compania nu o duce bine pe piata americana, unde brandul nu pare sa aiba succes.
Aon
CA Technologies. Compania americana de IT nu o duce nici ea prea bine. Analistii cred ca brandul nu este suficient de puternic pentru a face fata conditiilor economice actuale.
Yum!. Detine sub cupola trei mari branduri: KFC, Taco Bell si Pizza Hut, preluate de la PepsiCo. Fara a fi spectaculoase, per asamblu, rezultatele companiei sunt relativ bune, insa cifrele arata o inechitate intre brandurile componente, care poate fi periculosa.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016