Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cei trei crai de la EFFIE Global Awards 2012: Nike, P&G si Unilever
Tags: premiile effie, effie global awards, castigatori effie 2012
Cu o istorie de peste 40 de ani si peste 40 de programe raspandite in intreaga lume, premiile Effie reprezinta o recunoastere a creativitatii si eficientei in comunicarea de marketing manifestata atat la nivel national, cat si regional. Dupa ce au fost identificate si premiate cele mai bune campanii locale, a venit randul marilor campioni in publicitate.
Cu o istorie de peste 40 de ani si peste 40 de programe raspandite in intreaga lume, premiile Effie reprezinta o recunoastere a creativitatii si eficientei in comunicarea de marketing manifestata atat la nivel national, cat si regional. Dupa ce au fost identificate si premiate cele mai bune campanii locale, a venit randul marilor campioni in publicitate.
Astfel, premiul Gold Global EFFIE a fost acordat agentiei Wieden+Kennedy pentru campania “Write the Future” (client Nike Football).
Premiul Silver Global EFFIE i-a revenit agentiei Grey Worldwide pentru campania “Breathe Happy” (client Febreze/Ambi Pur - Procter & Gamble).
Iar premiul Bronze Global EFFIE a mers catre agentia Lowe Lintas and Partners pentru campania “Superfast Handwash” (client Lifebuoy - Unilever Asia Private Limited).
Nominalizarile pentru marile premii Effie Global au fost:
- Ponce (Argentina), ajunsa in finala cu campania "Axe Dark Temptation" (client Axe / Lynx - Unilever).
- Lola (Spania) cu campania “Magnum Gold?! As Good as Gold.” (client Magnum/Magnum Gold - Unilever).
- BBH New York cu campania “The Web is What you Make of it” (client Google Chrome - Google Inc.).
- Twofifteenmccann - campania “You are the Controller” realizată pentru consolele Xbox 360.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
TOP articole
Ultimele comentarii
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"După 2 ani de căsnicie ruptă, soțul meu m-a lăsat cu doi copii, m-am simțit îngrozitor..."
de Natalie Skirmante
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Numele meu este Riana din Romania. Vreau să depun mărturie despre un vrăjitor puternic care mi-a..."
de Riana
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Numele meu este Tiffany Lacey și sunt foarte fericită că am postat pe acest blog despre modul..."
de Tiffany
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.