Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cele mai proaste reclame ale Apple

Tags: apple, reclame, newton, iphone, ipad

Ideea ca Apple este un guru al marketingului este considerata un fapt de necontestat al publicitatii moderne. O lege fundamentala a fizicii brandingului. Ei bine, nu a fost intotdeauna asa.
Compania a scos mii de reclame de-a lungul anilor, si nu toate au avut stil ca cele de care ne bucuram azi si care promoveaza iPhone-ul si iPad-ul.
 
Unele dintre ele merita uitate cu totul. Judecati si voi singuri daca merele de mai jos sunt stricate sau nu, urmarind galeria preluate de Business Insider de pe MacMothership.com
 
1976: Prima reclama Apple. Observati logo-ul din partea de jos care este imposibil de descifrat.

1976: Apple's first ever ad. Note the typo in the very first sentence. And the 'number of the beast' pricing. And the unreadable logo.
 
1979: Ignorati nuditatea personajului. Concentrati-va pe faptul ca Apple se asteapta ca utilizatorii sa scrie un eseu de 1.000 de cuvinte!

1979: Ignore the nudity. Focus on the fact that Apple expects consumers to write a 1,000-word essay.
 
1979: Puteti sa focalizati ceva?

1979: Aargh! My eyes! My eyes!
 
1982: Intr-adevar, ce poate fi mai grozav decat "marele premiu al unei productivitati crescute"?!

1982: For sales staff, what could be more exciting than winning the 'grand prize of increased productivity'?
 
1983: Or mai exista astfel de tricouri?

1983: These would fetch a fortune on eBay today.
 

1994: Inainte de Newton, era aproape imposibil sa-ti tii pisicile si pizza in ordine...

1994: Before the Newton it was impossible to keep your cats and pizza organized.
 

1996: Cine nu vrea sa fie el?!

1996: Don't all the kids want to be like Gene Shalit? He is the cheesiest movie critic on earth, after all.

1996: Uitati-va cu atentie la imbracamintea mesagerului.

1996: Check out that bike messenger's outfit.

1997: Desi campania "Think Different"/ Gandeste diferit este de baza in construirea brandului Apple, multi nu au fost de acord cu folosirea imaginii lui John Lennon.

1997: Although the 'Think Different' campaign was pivotal for Apple, many people balked at the use of John Lennon, who died in 1980, to endorse the brand.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0