Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

China interzice reclamele in timpul unor programe TV

Tags: reclame, interdictie reclame, china, reclame tv

In capitalism, reclama este sufletul comertului si principala sursa de bani a zonei media. In comunism insa, si publicitatea, si presa sunt mai mult de decor, asa incat ele nu sunt atat de importante. Asa s-ar putea explica decizia autoritatilor chineze de a mari inca si mai mult restrictiile in materie de publicitate televizata.
Se stie ca cel mai ridicat nivel de audienta al reclamelor se inregistreaza in timpul difuzarii productiilor TV dramatice si tocmai aceasta este zona catre care tintesc noile restrictii. Administratia Radioului, Filmului si Televiziunii din China a decis ca de la 1 ianurie posturile de televiziune sa nu mai difuzeze reclame in timpul telenovelelor si a altor productii ce apartin genului dramatic.
Drept urmare, toate televiziunile vor trebui sa-si reorganizeze intreaga activitate si sa scoata din grila de programe spoturile programate sa ruleze in timpul productiilor. Ba mai mult, vor trebui sa renegocieze contractele de publicitate care sunt afectate de decizia autoritatilor chineze.
Desi nemultumiti de noile reglementari si mai ales de costurile implicate, managerii televiziunilor stiu ca nu se pot impotrivi in niciun fel acestei masuri, care le va diminua considerabil veniturile.
De cealalta parte, reprezentantii guvernului de la Beijing sunt de parere ca initiativa serveste intereselor publicului care va fi astfel scutit de intreruperile bruste, repetate si nedorite din timpul programelor pentru a asista la cele cateva minute de reclame. De asemenea, masura va creste concurenta intre televiziuni, mai ales intre cele slabe care isi bazau existenta pe reclame si difuzarea de telenovele.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 1 comentarii

Adrian Popescu 02-Dec-2011 19:46:17
Mai putina publicitate nu strica nimanui . Mai ales potentilalior clienti . Ne-am saturat sa fim bombardati cu astfel de spoturi publicitare . Si asa tot noi platim pina la urma pentru ele caci costurile cu realizarea si publicarea lor sint introduse in pretul de cost . Ce atita publicitate ???

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0