Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Culmea popularitatii la Jocurile Olimpice: Sa nu fii printre sponsori si sa te bucuri de cea mai mare atentie

Tags: jocuri olimpice, londra, nike, adidas, discutii online

Viata are ironiile ei, care se manifesta cand si unde te astepti mai putin. Brandurile nu sunt nici ele ocolite de persiflarea hazardului, dupa cum bine se poate constata in urma experientei Adidas de la Jocurile Olimpice.
Desi se afla printre sponsorii oficiali al Jocurilor Olimpice de la Londra, contribuind cu uriasa suma de 100 milioane de lire sterline, brandul Adidas este ca si invizibil. Un studiu privind discutiile pe internet pe tema Olimpiadei din acest an releva faptul ca Adidas abia reuseste sa starneasca cateva conversatii. Asta in vreme ce eternul sau rival a captat cea mai mare parte a atentiei online, fara ca macar sa se afle printre sponsori.  

Potrivit datelor BrandWatch, Nike este brandul cel mai des asociat cu Jocurile Olimpice de la Londra, dominand fara drept de apel conversatia pe internet. 7,7% din discutiile online fac referire la acesta, in vreme ce doar 0,49% mentioneaza numele Adidas.

Pe locul doi in discutiile online in legatura cu Jocurile Olimpice este HSBC, care se situeaza insa cu mult in spatele Nike, beneficiind de 0,68% din conversatii. Brandul bancar este urmat de Coca-Cola, British Ariways si, pe cinci, Adidas.

Dar cui i se datoreaza succesul Nike? In mare parte campaniei pe care brandul a lansat-o pe Twitter in luna ianuarie. Sub hashtag-ul „Make it Count”, aceasta campanie promoveaza o serie de altleti britanici pe care Nike ii sponsorizeaza.    
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0