Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Cum arata adevarul gol-golut in publicitate

Tags: reclame, adevar publicitate, red bull, mcdonald's, starbucks

Publicitatea actioneaza precum o zana buna, care, printr-o formula magica, imbraca produsele fade si lipsite de personalitate in imagini expresive, stralucitoare si in mesaje prelucrate cu grija. Dar daca dintr-o data nu s-ar mai lucra atat la concepte si sloganuri, daca s-ar renuta la zorzoane, cum ar arata oare adevarul gol-golut in publicitate? Doi curiosi si-au propus sa afle.
Chelsea Fagan, editor la o revista pariziana, si Matt Stevenson, art director la o companie americana, au realizat o campanie satirica intitulata „Honest Ad” (Reclame oneste). Aceasta isi propune sa prezinte  adevarul din spatele reclamelor unor branduri renumite, precum McDonald’s, Strabucks sau Red Bull.  Iata ce a iesit (via Business Indider)

Red Bull – „Pentru momentele in care ramai in pana de Adderall” (n.r., medicament pe baza de amfetamina utilizat pentru tratarea tulburarilor hiperreactive)
Red Bull

V8
– „Toate legumele de care ai avea nevoie vreodata. Daca ai putea sa te abtii sa le combini cu vodka.”
V8

Kellogg’s
– „Ai la dispozitie exact un minut pentru a savura aceste cereale. Poti incepe.”
Rice Krispies

McDonald’s
– „In aeroport. La naiba, merit.” (n.r., un McDonald’s)  
McDonald's

Durex
– „Prea ieftin pentru a cumpara prezervative Trojan. Si esti aproape sigur ca fata are herpes.”  (n.r., Trojan - brand concurent al Durex pe piata americana)
Durex

Starbucks
– „Nu te mai preface ca iti pasa de etica afacerii noastre. Doar ia si bea-ti drogul!”
Starbucks

Tampax
– „Trimite-ti iubitul frustrat sexual sa ti le cumpere. Tu ai de mancat ciocolata. E dreptul tau in fiecare luna.”
Tampax

Gibson
– „Daca nici asta nu te ajuta sa faci sex, ai face bine sa te sinucizi”.
Gibson
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0