Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Jaguar, un bunic cu facelift

Tags: jaguar, brand, reclama jaguar, logo nou jaguar

S-ar zice ca nimeni nu-i niciodata prea batran pentru a-si face un „facelift”. 90 ani ar putea fi chiar varsta ideala. Cel putin daca te numesti Jaguar si esti unul dintre cele mai renumite branduri auto din lume.
 In cel de-al 90-lea an de existenta, producatorul britanic de masini de lux a lansat o campanie de marketing globala care aduce in prim plan un nou logo, o noua prezentare grafica si o noua serie de reclame.  

Campania se numeste „ALIVE” si isi propune sa reimprospateze imaginea brandului, conferindu-i o alura moderna, dar si sa sporeasca vizibilitatea acestuia in randul publicului.

„Noua noastra imagine corporatista si noua noastra campanie vin sa sublinieze increderea pe care o avem in produsele noastre si viziunea pe care o avem asupra viitorului. (...) Transformarile dramatice, care cuprind printre altele schimbari semnificative la nivelul simbolului brandului sunt cele mai profunde pe care Jaguar le-a facut in ultimii 40 ani in ceea ce priveste identitatea vizuala”, se arata pe site-ul companiei.
jaguar

Campania a fost realizata de agentia Spark 44 si va cuprinde reclame print, TV si online. De asemenea, brandul beneficiaza in cadrul acesteia de un nou simbol corporatist si un nou font creat special pentru Jaguar. Mesajul campaniei graviteaza in jurul ideii de renastere.

„Jaguar traieste (is ALIVE); nu este atat o masina fabricata, cat creata si este pe atat de vie pe cat esti tu”, spune sloganul campaniei.

De altfel, una dintre reclamele print a mers atat de departe cu ideea de viata si renastere  incat a prezentat imaginea unui ecograf unde copilul este chiar logoul Jaguar.

undefined
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0