Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Nu e suficient sa indeplinesti asteptarile clientului

Tags: asteptarile clientului, valoare brand, fidelizare client, dezvoltare brand

Ai crede ca daca identifici corect asteptarile clientului si satisfaci dorintele respective, reusesti sa ii vinzi produsul si sa il castigi pe viata drept client fidel sau sa il convingi ca produsele tale sunt cele mai bune.


Exista, mai exact, o serie de aspecte conexe de care trebuie sa avem grija in momentul in care livram produsul. Ceea ce ne defineste ca brand nu este numai produsul finit, ci tot ceea ce vine in contact cu acesta: serviciul clienti, ambalajul, livrarea, metodele de promovare etc.

Un exemplu destul de intalnit este cel in care un client vine la restaurant pentru ca ii place mancarea. Este insa cat se poate de firesc sa ne gandim ca acesta isi doreste sa fie tratat politicos de catre personalul restaurantului, sa gaseasca acolo tacamuri curate si sa nu aiba parte de o nota de plata incarcata.

In cazul in care aceste asteptari nu sunt satisfacute, clientul nu va mai reveni, indiferent de cat de buna este mancarea pe care o vom servi. Va spune doar: "Mancarea este excelenta, pacat ca personalul este sub orice critica!".

Ideal ar fi sa depasim asteptarile cumparatorului si sa il suprindem in mod placut. In astfel de situatii se creeaza legatura cu brandul, atat de necesara pentru fidelizarea clientilor. In momentul in care reusim sa indeplinim cu succes acest nivel, sansele ca urmatoarea achizitie a clientului sa fie un produs al competitorilor scad considerabil.

In momentul in care il suprindem pe acesta si ii depasim asteptarile, se creeaza acel sentiment ca produsul oferit este mult mai valoros decat in realitate. Micile servicii pe care le oferim, de exemplu, in cadrul unui hotel, pot beneficia de o valoare marita in momentul in care le personalizam.

In cele mai multe cazuri, grija fata de client indeplineste cu succes acest aspect si aduce rezultate foarte bune, fiind una dintre acele strategii cu rezultate pe termen lung.

Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0