Ultima ora pagina 17
Schimbari de logo in 2012
Desi nu foarte spectaculoase, anul 2012 a fost pentru unii prilej de ajustari si schimbari la capitolul imagine. Asa se face ca la retrospectiva anului pot fi incluse cateva modificari de logo-uri ale...
15 dintre cele mai creative reclame de Craciun
Pentru ca am intrat in cea mai propice perioada a anului din punct de vedere al vanzarilor, marketerii se straduie in fel si chip sa atraga atentia. Si nu reusesc sa iasa in evidenta decat atunci cand...
Nescafe invita la joaca in Lumea cafelei
Nescafe, in parteneriat cu site-ul Eva.ro, desfasoara cea de-a doua editie a campaniei virtuale Lumea Cafelei, in care participantii sunt provocati sa isi dezvolte propria afacere in industria...
Coca-Cola vs. Pepsi: Care este diferenta dintre cele doua bauturi
Cand vine vorba despre bauturi racoritoate pe baza de cola, lumea e impartita practic in doua: cei care prefera Coca-Cola si cei care indragesc Pepsi. Asta in ciuda faptului ca marea majoritate nu pot...
Clasamentul celor mai valoroase branduri auto in 2012
Desi 2012 a fost un an de criza, iar analistii estimeaza ca si 2013 va fi la fel, pasiunea oamenilor pentru masini a depasit obstacolele financiare. Interbrand a realizat un clasament al celor mai...
Fara precedent: ColonHelp da in judecata platforma Wordpress pentru antireclama
Celebra pltaforma de blogging Wordpres a fost data in judecata de catre compania care produce suplimentul alimentar ColonHelp intrucat un blogger roman a publicat materiale critice despre produs,...
Design de locul I: O agentie romaneasca a fost premiata la Brand Identity GrandPrix
Italia a recunoscut creativitatea romanilor in cadrul competitiei internationale Brand Identity GrandPrix, unde o agentia romaneasca de brand si packaging design a castigat doua mari premii.Este vorba...
Publicis opreste timpul in loc pentru Orange Moldova
Exista anumite momente in viata cand ne-am dori sa oprim timpul in loc ca sa putem degusta indelung bucuria clipei. Un astfel de moment este pentru multi Craciunul, pe care Orange Moldova l-a surprins...
Microsoft a devenit roz. Foarte roz
De regula, brandurile tech apeleaza la o paleta de culori mai degraba masculina atunci cand isi promoveaza produsele. Microsoft, perceput de altfel ca un brand clasic, uneori chiar invechit, nu facea...
Premiera: O campanie romaneasca a fost inclusa in cartea Goodvertising
Campania "Scoala de bani", realizata de Rogalski Grigoriu PR pentru BCR, este singura campanie romaneasca inclusa in cartea "Goodvertising" a lui Thomas Kolsten, ce prezinta 120 de campanii creative...
Google vrea click-uri veritabile: Compania pregateste un nou format pentru reclamele online
In general, contorizarea si plata pentru publicitatea online se face in functie de numarul de click-uri pe ad-uri. Insa nu intotdeuna click-urile respective sunt si voite. Asa se face ca unei persoane...
Reduceri la Mustata (Baumax) este Campania Integrata a anului 2012 la ADC Awards
Grupul de comunicare GMP a obtinut cele mai multe nominalizari si premii la festivalul ADC*RO. La prima editie a competitiei, grupul de comunicare a obtinut nu mai putin de 20 de nominalizari, dintre...
Noul spot al Politiei Rutiere uimeste prin simplitate
Foarte simplu si foarte convingator. Asa am putea caracteriza in doar cateva cuvinte cea mai recenta campanie a Politiei Rutiere Romane impotriva consumului de alcool la volan.Cu un mesaj comprimat in...
Noua abordare Beciul Domnesc sau cum sa nu ratezi niciun moment aparte
De regula consumator de bere, publicul tanar e mai greu de convins sa renunte la bautura sa preferata in favoarea vinului. Asa ca, pentru a-i atrage, brandul Beciul Domnesc a avut nevoie de o...