Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Premiera la Cannes Lions: Festivalul va avea o sectiune dedicata mobile advertising-ului

Tags: cannes lions, 2012, mobile advertising, sectiune noua, festival de publicitate

Campaniile prin SMS, codurile QR, avalansa de aplicatii mobile si tehnologia AR, toate sunt astazi atat de importante pentru piata de advertising incat, dupa destula asteptare, ele si-au gasit locul si in cadrul celui mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.
Incepand din acest an, festivalul Cannes Lions va premia inclusiv creatiile gandite si concepute pentru dispozitivele mobile, sub orice forma ar fi ele. Pentru asta au fost introduse  doua noi sectiuni – cea de Mobile si cea de Branded Content, iar aceasta decizie spune multe despre dinamica actuala in comunicare.

Majoritatea companiilor de mobile marketing se vor afla pentru prima data la Cannes si pentru ca este cea dintai editie care premiaza cretivitatea din zona de mobile, la sectiunea special creata este asteaptat un val de intrari. Nu vor fi insa mai multe de 900, organizatorii fiind nevoiti totusi sa suplimenteze numarul membrilor juriului pentru a putea face fata proiectelor inscrise in competitie.

Noua sectiune isi propune sa recompenseze creativitatea in materie de site-uri si aplicatii mobile, jocuri pe mobil sau campanii desfasurate cu precadere prin intermediul dispozitivelor mobile. Categoriile ei componente sunt: Creative Use of Technology, Mobile Websites and Web Apps, Mobile Apps, Tablet Apps, Games, Rich Media Mobile Advertising si Integrated Campaigns led by Mobile.

Apare astfel ceea ce s-ar putea numi „publicitate mobila”. Ce inseamna acest lucru? Tom Eslinger, Digital Creative Director la Saatchi&Saatchi Worldwide si presedinte al juriului sectiunii inaugurale, explica simplu: „Mobile inseamana ca ideea poate fi experimentata aproape oriunde, fara a fi conditionata de statul in fata unui computer sau de un cablu de internet”.

Introducerea unei sectiuni de Mobile in cadrul celui mai renumit festival de publicitate din lume este in masura sa sublinieze importanta din ce in ce mai pregnanta a acestui sector in industria globala a comunicarii creative.

Cea de-a 59-a editie a festivalului Cannes Lions va avea loc in perioada 17-23 iunie.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016