Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Prezicerile publicitarilor pentru 2012

Tags: 2012, advertising, publicitate, tendinte, facebook, piata

Tehnologia innobileaza trecutul, astfel incat ce e vintage revine in trend. Asta ne spun publicitarii despre tendintele din advertising si IT in 2012, confom Wall Street Journal.
Disparitia publicitatii din print si din televiziune a mai fost prezisa. Insa tehnologia a insuflat viata in aceste medii de comunicare anul trecut, datorita site-ului YouTube, care a prelungit viata spoturilor TV, si a iPad-urilor, care au adaugat o nota de atractivitate printurilor.
 
Se asteapta ca tehnologia sa se dezvolte in continuare si sa revitalizeze fiecare aspect al advertisingului. “In 2012, advertisingul va reprezenta, mai mult ca niciodata, o combinatie intre tehnologie si poveste”, spune Christian Haas, directorul de creatie de la Goodby Silverstein&Partners.
 
Indicii despre ce va sa fie avem deja: Kraft Foods testeaza automatul care foloseste recunoasterea faciala si umorul pentru a-si promova deserturile Temptations. Destinata adultilor, masina numita Jell-O, echipata cu o camera Intel, are un mesaj surprinzator pentru copii: “Ne pare rau, copile. Esti prea tanar pentru a experimenta un astfel de deliciu. Te rugam sa te dai al o parte, pentru a-i lasa pe adulti sa se bucure de recompensa”.
 
Si totusi flerul si tehnologia nu sunt suficiente pentru a atrage atentia in afluxul de informatie: este nevoie fie de mai mult umor, fie de mai mult sex pentru a crea rumoare pe piata.
 
Iata cateva dintre predictiile publicitarilor:
 
1. Noile aplicatii descarcabile vor transforma televiziunea intr-o comunitate virtuala."Retelele de televiziune vor avea de castigat de pe urma acestui lucru, deoarece aplicatiile respective vor incuraja urmarirea programelor in timp real”, spune Daniel Khabie, manager executiv al Digitaria, companie de marketing digital detinuta de WPP PLC.
 
2. “Trebuie sa va obisnuiti cu reclamele sexy”, spune Glenn Cole, director creativ al 72&Sunny, divizie a MDC Partners Inc. “Cele mai multe branduri vor renunta la straiele de bunica in favoarea celor atractive, pentru a castiga atentia si respectul audientelor mai tinere. O asemenea publicitate ar trebui concentrata si pe web si pe TV”, adauga Cole.
 
3. Vor fi la moda automatele cu produse personalizate, care vor veni in intampinarea preferintelor consumatorilor. Astfel, daca veti dori sa cumparati aceeasi nuanta de ruj sau aceeasi culoare de vopsea, automatul va fi in masura sa va reaminteasca ce ati cumparat ultima data.
 
4. Utilizatorii Facebook isi petrec, in medie, sase ore pe luna socializand online. Tot mai multi cred insa ca popularitatea retelei se va duce pe apa Sambetei.
 
Blake Cahill, presedintele agentiei Banyan Branch, anticipeaza ca profilul consumatorilor de Facebook va fi determinat de tipul anunturilor publicitare. Compania lui Mark Zuckerberg este supusa unei presiuni de a produce mai multi bani, scrie presa americana.  
 
5. “Companiile prezente in topul Fortune 500 vor renunta la site-urile corporatiste si-si vor muta identitatea online pe retelele de socializare – cele mai multe orientandu-se spre Facebook”, spune Khabie, de la Digitaria.

6. Publicitarii se vor concentra pe aportul la cresterea economica. De exemplu, cunoscutul lant de cafenele Starbucks Corp. s-a alaturat recent programului “Joburi pentru SUA”, proiect care strange donatii de cel putin cinci dolari (in functie de disponibilitatea participantilor) de la patronii magazinelor, pentru a stimula piata muncii si a influenta, astfel, dezvoltarea IMM-urilor.

7. Consumatorii ultimilor ani au fost atrasi de reclamele vestimentare, de logo-urile companiilor si impachetarea produselor. Ce urmeaza insa de acum incolo? “Brandurile create de consumatori”, spune Jon Bond, seful executiv al Big Fuel Communications, o agentie social media detinuta de Grupul Publicis SA. 

8. Device-urile mobile vor stimula shoppingul. “In fiecare an, Black Friday trimite cumparatorii intr-o sesiune de shopping contra cronometru. Vom adauga Joia Mobila la Black Friday si Cyber Monday (fenomene care au inregistrat record de cumparaturi) acestor isterii profitabile. Asta inseamna ca legatura dintre advertising si piata comunicatiilor mobile va deveni tot mai puternica in acest an, ceea ce se va traduce prin mai multi bani pentru industria telecom”, explica Colin Kinsella, manager executiv al companiei nord-americane Digitas.


 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0