Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Redd's imprastie complimente pentru fete

Tags: redd's, campanie 8 martie, complimente pentru fete, flashmob redd's

A fost o vreme in care complimentele erau un „must”, un accesoriu al conduitei elegante, la fel cum palariile colorate si multiforme completau tinutele distinse. Dar anii au estompat obiceiul, iar acum brandul Redd’s si-a propus sa-l reinvie. De dragul femeii si de ziua ei.
In luna martie, Redd’s sarbatoreste feminitatea printr-o noua campanie cu premii, evenimente si mai ales, cu multe complimente. Creata de agentia Draftfcb, campania „Complimente pentru fete” inseamna opt zile in care doamnele si domnisoarele sunt surprinse, flatate, provocate si premiate de Redd’s.

In scris, spontan, prin dans si in multe alte forme, reprezentantele sexului frumos sunt supuse unui asalt de complimente in baruri si cafenele, pe Facebook, in mall-uri si seara in cluburi.



Un astfel de compliment memorabil au primit fetele prezente in mall-urile Afi Cotroceni Bucuresti si Iulius Mall Timisoara pe data de 3 martie, atunci cand zeci de baieti le-au urat „La multi ani” intr-un mod diferit, participand la un flashmob. Coregrafia a inclus miscari de aerobic si dans si s-a incheiat cu un mesaj compus din 35 de tricouri imprimate „Va iubim! La multi ani de 8 martie!”, iar pe verso: „Redd’s complimente pentru fete”.

Campania a cuprins de asemenea baruri si cafenele din Bucuresti, Iasi, Cluj si Timisoara unde s-au impartit martisoare speciale si compliment-card-uri, urmand ca de 8 martie cluburile sa fie gazdele petrecerilor Redd’s pentru fete.



Componenta online a campaniei a debutat cu 5 filmulete in care baietii isi recunosc feminitatea, in vreme ce pe pagina Facebook Redd’s – Too Tasty For Men fetele sunt complimentate cu premii atragatoare, precum pantofi Sepala de Mihaela Glavan sau o tinuta semnata Silvia Serban.


„Ne-am gandit ca ar fi frumos sa facem o campanie care sa complimenteze femeile cu adevarat, pentru ca, ne-am dat noi seama (si colegele ne-au confirmat) niciodata nu primesti destule complimente. Asa ca totul a fost despre forme pe care le pot lua complimentele pentru fete: de la baietii care isi arata latura feminina in filmuletele de pe net si in testul aplicatiei de Facebook, pana la momentul coregrafic de la mall, compliment card-urile si nu in ultimul rand petrecerile organizate special pentru fete,” explica Vlad Tomei, Senior Copywriter Draftfcb.

Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0