Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Foloseste aceste 4 metode si clientii iti vor deschide e-mailul
Tags: management si marketing, newslettere, e-mail, crestere vanzari, abonati
Daca abonatii nu-ti deschid newsletter-ele, e putin probabil sa reusesti sa iti cresti vanzarile prin aceasta metoda. Sa-i faci pe oameni sa iti deschida e-mailul este astfel esential. Din fericire, exista mici secrete care functioneaza si care ii determina pe cei abonati sa iti deschida newsletter-ul fiindca sunt interesati de continut.
Daca abonatii nu-ti deschid newsletter-ele, e putin probabil sa reusesti sa iti cresti vanzarile prin aceasta metoda. Sa-i faci pe oameni sa iti deschida e-mailul este astfel esential. Din fericire, exista mici secrete care functioneaza si care ii determina pe cei abonati sa iti deschida newsletter-ul fiindca sunt interesati de continut.
In plus, vei vedea cum ii faci pe acestia sa continue sa iti deschida newsletter-ul si a doua zi, si in ziua urmatoare si tot asa. Exista patru factori principali de care trebuie sa tii cont in stabilirea unui subiect care sa starneasca interesul: rezolva o problema, economiseste bani, ofera cunoastere sau distreaza-i.
1. Rezolva o problema.
Daca ai sti ca newsletter-ul pe care l-ai primit iti ofera o solutie la una dintre problemele din activitatea profesionala, l-ai deschide? Cu siguranta, da. Daca ai sti ca in fiecare e-mail gasesti cate o astfel de rezolvare, le-ai deschide pe toate de fiecare data? In mod cert.
2. Ajuta-i sa economiseasca bani.
Ofera-le abonatilor tai sansa reala de a economisi bani. Daca ofertele tale include un produs sau un serviciu redus ca pret sau gratuit, fa in asa fel incat o astfel de oportunitate sa fie clara pentru cei care primesc newsletter-ul.
3. Ofera informatii de valoare.
Nimeni nu vrea sa simta ca si-a pierdut timpul doar prin simplul fapt ca a deschis un e-mail sau ca a citit un articol care nu i-a oferit ce ii promitea la inceput. Poti astfel promite ca informatia oferita o sa ii faca pe acestia mai buni in activitatea profesionala sau ca un articol anume imbunatateste, de exemplu, abilitatile unui om de vanzari.
4. Distreaza-i.
Unele e-mail-uri includ si o componenta de divertisment cu menirea de a creste rata deschiderilor si chiar vanzarile. Poti include un video amuzant intr-una din postarile de pe blog fie de la o conferinta recenta, fie unul creat special pentru newsletter sau pentru site.
Uita-te peste toate aceste aspecte. Ce crezi ca ii determina pe abonatii tai sa iti deschida in acest moment newsletterele?
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
tipsuri de deschis newsletterele
enjoy
p
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.