Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

6 greseli in alegerea unui nume. Nu comite aceleasi erori!

Tags: management si marketing, nume brand, greseli, alegerea unui nume, companie

Chiar astazi a trebuit sa aleg un nume pentru un nou site. Ma gandesc de cateva zile la mai multe versiuni, desenez tot felul de scheme si norisori, fac familii de cuvinte, rasfoiesc dupa denumirile in latina ale unor concepte pe care le-am pus deoparte.

Si nimic, inca trebuie sa mai cer parerea unui prieten. Cu siguranta, am facut niste greseli pe care le veti regasi si voi mai jos. Si daca ati fost pusi in situatia de a cauta numele potrivit pentru brandul, site-ul sau produsul vostru, atunci veti sti daca ati luat decizia buna sau cum sa va ghidati pe viitor.

Cand alegem un nume, sa nu facem urmatoarele greseli:

1. Vrem sa fim ca ceilalti.

E in natura omului sa vrea sa imite, chiar si inconstient. In alegerea unui nume, vom copia insa gandindu-ne ca numele respectiv functioneaza deja. Sa ne amintim insa ca, de cele mai multe ori, un nume si-a castigat faima si credibilitatea abia de-a lungul timpului. Si vorbim aici de ani si ani de zile. In schimb, sa ne amintim ca trebuie sa aratam ca brandul nostru e unic.

2. Uitam ce e important pentru clienti.

Inainte de a alege un nume, trebuie sa stim cu precizie ce cauta audienta noastra si cel mai important mod in care brandul nostru reuseste sa raspunda acestor cerinte.

3. Incercam sa spunem tot printr-un singur nume.

Numele de brand nu trebuie sa contina toate informatiile care ne descriu de obicei compania, ci sa reprezinte o carte de vizita cat mai succinta. Asa ca trebuie sa ne concentram pe mesajul care are cele mai multe sanse sa atraga atentia. Trebuie sa ii facem pe oameni sa fie curiosi si sa retina numele, nu sa afle din start despre ce oferim, facandu-i sa creada ca nu suntem diferiti prin nimic fata de competitori.

4. Ne temem de alegerile indraznete.

Daca ne temem de reactiile pe care le-ar putea avea oamenii la alegerea unui nume ceva mai indraznet, riscam sa nu iesim din conul de umbra. Uneori e bine sa alegem un nume care sa atraga atentia atat de mult incat sa provoace zarva in jurul sau.


5. Urmam trendurile.

Poate ca anul acesta se poarta un anumit tip de typo, insa anul viitor s-ar putea sa vedem ca sunt pe val niste design-uri pe care numele nostru nu si le mai poate permite. Schimbam numele si o luam de la capat? Nu, ne diferentiem prin elemente care tin tocmai de ceea ce am spus pana acum ca nu ar trebui sa facem.

6. Ne scapa posibilele interpretari ulterioare.

Atunci cand suntem foarte prinsi de alegerea numelui potrivit, uitam sa ne gandim si la impresia pe care o vor avea ceilalti atunci cand vor auzi numele pentru prima data. De multe ori, alte interpretari sau nuante, adesea peiorative, ne scapa din vedere, dar sunt gasite de ceilalti abia dupa ce o companie a fost botezata.


Sa fim, asadar, atenti la modul in care se desfasoara procedura de alegere a unui nume pentru compania noastra. Cu siguranta, daca tinem cont de regulile de mai jos, vom gasi numele potrivit. Si tocmai am avut o idee de nume dupa toate aceste atentionari.
Autor: Mihaela Pascu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016