Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Creste traficul in social media. Sfaturi pentru un branding reusit!
Tags: management si marketing, trafic social media, brand, clienti
Nu e suficient sa fim activi in online atunci cand ne ocupam de brandingul unei companii. Cum am spus si in trecut, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii in mediul online fiindca acest aspect nu mai este de foarte multa vreme unul pe care sa ne permitem sa-l neglijam.
Nu e suficient sa fim activi in online atunci cand ne ocupam de brandingul unei companii. Cum am spus si in trecut, un singur om ar avea nevoie de un program full-time pentru a asigura succesul unei companii in mediul online fiindca acest aspect nu mai este de foarte multa vreme unul pe care sa ne permitem sa-l neglijam.
Asa ca exista anumite lucruri pe care le putem face pentru a ne asigura ca suntem printre cei mai buni atunci cand vine vorba de construirea unei relatii in social media intre brand si clienti:
1. Vocea noastra din social media trebuie sa fie una placuta.
Daca suntem prea protocolari, riscam sa ii impingem pe fani departe de noi si de decizia de a interactiona cu cei din spatele marcii. Asa ca aceasta distanta se va micsora prin modul nostru de exprimare. In plus, o modalitate este aceea prin care cei care lucreaza in companie posteaza diferite lucruri pentru firma respectiva, dovedind si afisand astfel public fidelitatea fata de brand.
2. Tu si echipa trebuie sa va faceti vazuti.
Nu e o masura pe care o luati pentru a fi recunoscuti pe strada (desi acest lucru o sa se intample), ci pentru a aminti fanilor ca in spatele unui logo si a unui headline se afla tot oameni. Sa ne reamintim iarasi ca oamenii vor cumpara intotdeauna mult mai mult de la alti oameni, nu de la un nume sau o companie.
3. Cunoaste-ti clientii.
Trebuie sa stii destul de multe informatii despre clientii tai. Ce joburi au sau ce joburi ii intereseaza, de ce fac alegerile pe care le fac, ce rol joaca brandul tau in viata lor, cum percep produsele sau serviciile vandute de tine si tot asa. Social media poate fi un instrument de succes in colectarea acestor informatii, precum si in solutionarea rapida a unor progame.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
TOP articole
Ultimele comentarii
Cum sa devii multimilionar: secretele unui om de succes
"Salutari frate si sora !!!! Vrei să fii celebru, bogat, bogat și puternic ??? Doriți să..."
de Adams Brooklyn
De cate zile ai nevoie pentru a construi un blog de succes
"Bună ziua tuturor, sunt bucuros să împărtășesc mărturia mea despre un puternic jucător..."
de Marie
7 strategii pentru o negociere de succes
"Un articol foarte interesant. Negocierea joaca un rol important in orice bussiness. Daca sunteti..."
de Anonim
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.