Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Google pregateste o noua generatie de cautari

Tags: rezultate google, cautari google, motoare de cautare, rezultate personalizate

Dupa introducerea noii politici de confidentialitate, Google pregateste o serie de modificari in ceea ce priveste rezultatele cautarilor, care vor deveni mult mai intuitive si mai concludente, gigantul IT dorind parca sa citeasca gandurile utilizatorilor sai.
Amit Singhal, director executiv al Google, a declarat pentru The Wall Street Journal ca Google doreste sa ofere utilizatorilor rezultate mai relevante, prin intermediul unui nou tip de cautari "semantice", care va incerca sa isi dea seama la ce anume te referi atunci cand introduci anumite cuvinte cheie.
 
Aceasta asa-zisa "noua generatie de cautari" va dura timp de mai multi ani, principala sa caracteristica fiind aceea ca va oferi raspunsuri la cautarile efectuate fara a fi nevoie sa parasesti pagina rezulatelor. Iar cu cat utilizatorii vor petrece mai mult timp pe paginile de cautari Google, cu atat profitul din publicitate va fi mai mare.
 
Singhal a explicat mai pe larg ce inseamna aceasta evolutie a cautarilor pe contul sau Google+: "In fiecare zi ne imbunatatim abilitatea de a oferi utilizatorilor cele mai bune raspunsuri la intrebari intr-un timp cat mai scurt. Astfel, transformam informatia bruta in cunostinte pentru milioanele de utilizatori din intreaga lume. Insa abilitatea de a oferi aceasta experienta utilizatorilor depinde de capacitatea de intelegere a intrebarii si a tuturor informatiilor care exista pe internet. Si in acest moment, intelegerea noastra este destul de limitata.”
 
In prezent, Google ofera deja rezultate personalizate atunci cand esti logat in contul personal. Compania detine 75 la suta din intreaga piata a motoarelor de cautare, restul de 25 la suta fiind impartit intre Yahoo si Bing. Cu toate acestea, Google este in competitie directa cu retelele de socializare in ceea ce priveste timpul petrecut de utilizatori pe site.
Autor: Adelina Moisan


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0