Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

O idee, un radio vechi si mesajul potrivit: Ingredientele succesului international al campaniei Tune in

Tags: tune in, campanie, premiu, proximity, radio, john caples international awards

O vorba veche spune ca cizmarul este sortit sa mearga cu pantofii rupti, iar croitorul cu hainele nepeticite. Se-ntampla de multe ori ca realitatea sa corespunda acestor vorbe. Nu este insa si cazul agentiei Proximity, care a demonstrat cat de bine stie sa promoveze pe altii promovandu-se pe sine. Si a fost si premiata pentru asta.
Proximity Bucharest, agentia de comunicare directa a Grupului BBDO Romania, a castigat premiul Silver Winner, categoria "Agency Self Promotion", la John Caples International Awards, festival ce premiaza la nivel mondial cele mai bune campanii de marketing direct si interactiv.

Proiectul care a atras atentia juriului se numesre „Tune in” si a avut ca obiectiv consolidarea imaginii de specialist CRM pe piata locala si generarea de noi colaborari pentru agentie. Conceptul ingenios al campaniei a pornit de la ideea crearii unui post de radio pentru un singur ascultator.

bn

Astfel, destinatarii au primit o cutie continand interfata unui radio vintage, prevazut cu un buton On/Off si cu indemnul "In case of business emergency, tune in!". Prin actionarea butonul Start, se declansa un emitator radio care pornea o inregistrare audio si anunta agentia ca prospectul a interactionat cu produsul. Inregistrarea audio continea un mesaj din partea managerului general al agentiei, personalizat in functie de destinatar: client actual al agentiei, jurnalist sau potential client. La scurt timp dupa incheierea mesajului, ascultatorul primea un apel pe telefonul personal prin care managerul ii multumea ca a intrat pe frecventa Proximity si stabilea o intalnire de prezentare a agentiei.



Impactul campaniei a fost maxim, fapt dovedit cu cifre si un premiu international. Potrivit agentiei, rata de raspuns obtinuta a fost de 91.7%.

"Ne bucura enorm aceasta distinctie, mai ales ca Tune in este un proiect care reprezinta in totalitate filozofia Proximity. Castigarea celui mai important premiu al unei agentii romanesti la John Caples International Awards nu face decat sa ne intareasca increderea in propria munca. Urmatorul pas este depasirea acestei performante, asa ca asteptam cu mare nerabdare urmatoarea editie a festivalului", spune Cristian Pantazi (Managing Director, Proximity Bucharest).
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0