Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Facebook da din nou drumul la reclame

Tags: facebook, reclame facebook, sponsored stories, modificari, ticker

Daca inca mai stati pe ganduri in ceea ce priveste publicitatea cu ajutorul retelelor de socializare, e timpul sa va reconsiderati decizia. Facebook tocmai a extins posibilitatea brandurilor de a-si face reclama pe site-ul sau.
Platforma de socializare a introdus astazi optiunea „Sponsored Stories” in modulul ticker ce apare in partea dreapta sus a paginii Facebook.
Modulul, introdus in luna septembrie, prezinta un istoric al actiunilor pe care prietenii le realizeaza de-a lungul zilei: comentarea unor fotografii sau link-uri, acceptarea unei cereri de prietenie ori utilizarea butonului „like”.
Compania da astfel posibilitatea brandurilor de a lansa doua tipuri de reclame: „Page Like” si „App Used/Game Played”. De exemplu, o reclama vizibila pe ticker ar putea releva faptul ca unul dintre prieteni a dat „like” paginii de Facebook a brandului X.
Cum Sponsored Stories este perceputa ca o extensie a News Feed, compania a crezut de cuviinta ca acestea trebuie sa apara si in modulul ticker ca orice alta activitate de pe Facebook. Reprezentantii companei spun ca aceasta modificare va face ca una din zece noutati ce apare in mini fluxul de stiri sa fie o reclama.
Utilizatorii care sunt foarte activi pe reteaua de socializare vor fi expusi la reclame o perioda mai scurta de timp dat fiind faptul ca fluxul lor de stiri este foarte dinamic.  

In acest fel, Facebook pastreaza ritmul schimbarilor, incercand sa atraga tot mai mult atentia companiilor si sa castige inca si mai multi bani. Sa nu uitam ca Facebook si-a propus ca pana la finele anului sa realizeze 4 miliarde de dolari venituri din publicitate.     
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0