Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ora Pamantului pe YouTube: Provoaca lumea, salveaza planeta!

Tags: earth hour, campanie, ora pamantului 2012, youtube, i will if you will

Este poate cea mai ampla si reusita campanie de mediu care a reusit sa se aseze in calendarul sarbatorilor internationale. Orase, state, continente si-au facut un obicei din a o marca ritualic, iar numarul adeptilor ei creste constant. Aflata deja la cea de-a sasea editie, Earth Hour a beneficiat si anul acesta de propria sa campanie de promovare.
Pe 31 Martie, intre orele 20.30-21.30, omenirea a intrat in bezna de dragul Pamantului. Si tot de dragul sau, YouTube a lansat un clip si o platforma online pentru a marca Earth Hour 2012. Numita „I Will If You Will” , aceasta ii indeamna pe utilizatori sa lanseze provocari catre restul lumii pentru a intreprinde actiuni ecologice.

Practic, sub sloganul „Dare the world to save the planet” (Provoaca lumea pentru a salva planeta), doritorii posteaza un mesaj in care isi manifesta dorinta de a face un anumit lucru, daca un anumit numar de oameni fac ceva pentru planeta. De exemplu, o tanara a spus ca se va rade in cap, daca 30.000 de oameni vor participa la Earth Hour, iar o trupa de muzica britanica si-a propus sa planteze 500 de copaci si sa organizeze un concert gratuit, daca 50.000 de oameni le vor dowloda noul single.

Campania „I Will If You Will”, gazduita de YouTube, a fost pregatita si promovata de fondatorii Earth Hour si agentia Leo Burnett. Acestora li s-a alaturat si supermodelul Miranda Kerr.

Ca parte a campaniei, Dr. Seuss, personajul animat din filmul The Lorax, isi va colora mustata in verde, daca 500 de copii vor stinge lumina timp de o ora. De asemenea, presedintele Fiji, Epeli Nailatikau, va merge pe jos 30 de kilometri, daca companiile si ONG-urile se alatura proiectului, iar supermodelul Miranda Kerr va preda lectii de yoga celor 500 de fani care vor lansa propriile lor provocari. 
    


Campania Earth Hour incurajeaza populatia sa stinga lumina pret de 60 de minute intr-o singura zi pe an. Anul acesta insa, campania si-a propus ca impactul sau sa dureze mai mult de o ora. Iar pentru asta organizatorii au aplelat la social media.

„In cel de-al saselea an, avand suportul a sute de milioane de oameni care iau parte la Earth Hour, ne-am dorit sa trecem dincolo de clasica ora pentru a incuraja actiunile pozitive de protejare a mediului. Puterea social media ne permite sa unim comunitatea globala pentru a proteja planeta”, spun organizatorii.

Infoplus: Campania Earth Hour (Ora Pamantului) a pornit in 2007, din Australia. Intr-o zi de martie, locuitorii orasului Sydney au luat pozitie fata de amenintarea pe care o reprezinta incalzirea globala. La ora 20.00, cladiri emblematice din Sydney si-au stins luminile. Odata cu ele, alte 2.100 de companii si 2,2 milioane de persoane au stins luminile locatiilor si au deconectat toate aparatele aflate in stand-by.

De atunci, Ora Pamantului a facut inconjurul lumii, devenind eveniment international. In fiecare an, tot mai multe tari, institutii si persoane se alatura campaniei. Anul 2010 a marcat insa o crestere ulutitoare. Aproximativ 1,3 miliarde de persoane din toate tarile Globului au pus pe "off" intrerupatoarele de curent electric.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016