Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie

Uitati de Facebook: 4 motive pentru care aveti nevoie de Google+

Tags: facebook, google+, google, pagini de brand, twitter, revolutie

Juriul a dat veridctul: paginile de brand Google+ merita sa le acordam atentie. Tocmai cand strategia de marketing de 140 de caracatere sau mai putin incepuse sa intre in normalitate, scena social media pentru zona de business s-a schimbat.
Google a dat dumul la paginile de brand. Pepsi, Macy’s si Toyota si-au facut conturi, iar expertii spun ca vor ramane codasi cei ce nu le vor urma exemplul.

Nu sunteti inca convinsi? Va oferim cateva motive.

1. Pentru ca va va ajuta la SEO. Google+ are doar o mica parte din audienta Facebook (40 de milioane fata de cele 800 ale concurentei) si va face tot ce poate sa anuleze diferenta.

Pentru a atrage mai multa atentie asupra retelei de socializare, Google si-ar putea schimba algoritmul, pentru a muta paginile Google+.

2. Pentru ca mesajul dumneavoastra va avea un timp mai indelungat de expunere. Un alt avantaj al audientei relativ sarace a lui Google+.

Inseamna ca tot continutul companiei dumneavoastra nu va trebui sa razbata prin atat zarva, echivalentul fluxului de stiri de pe Facebook.

3. Pentru ca va deveni reteaua de socializare de business preferata. Twitter se refera la partajarea de link-uri. LinkedIn? Relationare profesional. Facebook? Mare parte socializare – partajare de poze, postare de comentarii pentru prieteni si familie.

Aceste platforme si-au creat deja nisa. Google+ nu s-a diferentiat inca (ceea ce e bine pentru dumneavoastra si rau pentru Google). 

Utilizatorii nu au niciun fel de asteptare de la Google+. Ceea ce inseamna ca nu vor evita voit interactiunea cu brand-urile, asa cum fac unii utilizatori Facebook.

4. Pentru ca este mai usor de manevrat. O alta atractie majora care sustine Google+ este cercurile sale. Acestea functioneaza ca listele Facebook si le permit utilizatorilor sa-si grupeze contactele in anumite categorii. In timp ce listele Facebook sunt un concept nou si necopt, cercurile Google+ functioneaza destul de fluid.

Cercurile pot fi create in doi timpi si trei miscari. Contactele pot fi sortate pe cercuri, ceea ce permite directionarea diferitelor tipuri de continut spre clienti distincti.
Pana acum, Google a canibalizat cele mai bune trasaturi ale Twitter si facebook. Totul spre binele utilizatorilor, Google+ fiind mai mult evolutie decat revolutie.
 

Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0