Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Viral cu note de amor si un endorser de categoria grea - Ionut Iftimoaie

Tags: campanie veka, ionut iftimoaie, ferestre veka, suzana, campionul sufletului meu

Campaniile romanesti par sa isi ia din ce in ce mai des cate o doza de neconventional. Dupa virale ca "Delfini maidanezi in Dambovita" sau "Cum varuiesc rockerii din Regie", un alt clip nazuieste la statutul de viral.
Este vorba despre „Campionul sufletului meu”, un veritabil slagar dedicat sportivului Ionut Iftimoaie de catre o admiratoare infocata. Videoclipul este de fapt piesa de rezistenta a unei campanii virale dedicate promovarii sistemelor de ferestre marca VEKA si este creatia echipei Lowe&Partners.

“Ionut Iftimoaie era deja imaginea VEKA in cadrul unei campanii de promovare atunci cand echipa de creatie Lowe&Partners a venit cu aceasta idee iesita din tiparele advertisingului obisnuit. De la OOH la can-can a fost doar un pas si asta pentru ca spiritul vesel si optimist al lui Ionut este deja un trade mark,” spune Alex Oancea (Director Marketing, VEKA Romania).

Campania dramatizeaza ideea de liniste, starnind o melodrama galagioasa si controversata pe care VEKA o solutioneaza rapid si surprinzator.



“Ionut – ferestre – liniste…lipsea scandalul. I-am cerut asadar lui Ionut complicitatea intr-un demers curajos: un mix de guerilla advertising cu o componenta puternic tabloida ce avea sa deschida mii si mii de ferestre…de internet, sub semnatura VEKA!” adauga Marina Cordun  (Copywriter Lowe & Partners).

Lowe&Partners a inceput prin a cauta o tanara cu veleitati muzicale si mai ales pasionata de Ionut Iftimoaie. Odata ce a gasit-o, agentia a demarat o campanie de teasing, realizata cu ajutorul GolinHarris. Asa se face ca paginile de Facebook - a tinerei si a lui Ionut - au devenit gazdele unui dialog aprins intre cei doi. Sub ochii a mii de followeri, tanara Suzana si-a strigat dragostea in gura mare vreme de cateva saptamani.

In scurt timp, tabloidele locale au transformat povestea in subiectul principal, iar dupa cateva zile de incertitudine a urmat revealul, lansarea campaniei propriu-zise – un spot cu totul si cu totul special – un videoclip “home made” avand-o ca protagonista pe Suzana. Melodia aduce elogii campionului K1 fiind gazduita pe Trilulilu. Amplificat in social media, viralul a ajuns in doar 7 zile de activare la peste 12.000 de vizualizari.



“Cum a scapat Iftimoaie de hartuitoare? Cu ajutorul tehnologiei de page take over, un tool folosit intensiv afara, insa inca neexploatat la adevaratul potential la noi. Ionut intra efectiv in povestea videoclipului printr-un banner interactiv care ii permite sa inchida o fereastra VEKA peste serenada indragostitei, reducand-o la tacere”, explica Elena Cernatescu (E-thinker Lowe&Partners).


Conceptul campaniei ii apartine echipei Lowe&Partners, productia si implementarea poarta semnatura HyperActive, iar viralizarea si amplificarea sunt gestionate de echipa GolinHarris.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016