Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Facebook va deveni indicator economic pentru branduri

Tags: facebook, indicator economic, branduri, companii, like

Vi se pare putin deplasat titlul de mai sus? Ei bine, nu este sau are toate sansele sa nu fie. Asta pentru ca butonul „like” pare sa aiba implicatii mult mai ample decat credeam pana acum.
S-a constatat ca activitatea unui brand pe Facebook are impact nu doar asupra vanzarilor, ci si asupra pretului actiunilor sale. Un studiu recent a relevat faptul ca exista o corelatie intre performantele financiare ale unei companii si activitatea de pe reteaua de socializare a lui Mark Zuckerberg.
Mai exact, cu cat o companie este mai activa pe Facebook si se bucura de o mai mare apreciere in randul fanilor, cu atat pretul actiunilor sale tinde sa creasca, scrie Businessnewsdaily.com.
Universitatea americana Pace in colaborare cu Famecount, companie ce evalueaza si urmareste activitatea pe retelele de socializare, au analizat 30 dintre cele mai populare branduri existente pe Facebook, printre care Coca-Cola, Oreo, Pepsi, Starbucks, McDonald’s, Burberry, Google, Microsoft, Sony, Disney sau BMW.
In urma corelatiilor facute s-a constatat ca modificarile in relatia unui brand cu fanii din sfera social media determina variatii ale valoarii actiunilor companiilor. Nu s-a putut stabili cu exactitate daca acest lucru este general valabil indiferent de dimeniunea sau popularitatea brandurilor, insa in cazul companiilor mari, precum cele supuse studiului, se pare ca exista o relatie de cauzalitate intre aprecierile fanilor de pe Facebook si pretul actiunilor.
Daca cercetarile ulterioare vor dovedi ca asa stau lucrurile, social media ar putea deveni un veritabil indicator economic pentru companii si branduri.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Ultimele comentarii

0