Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Rolex este numarul unu in topul consumer Superbrands, al doilea an consecutiv

Tags: rolex, consumer superbrand, apple, top, coca-cola

Producatorul de ceasuri de lux Rolex a fost votat al doilea an la rand drept brandul numarul unu in preferintele consumatorilor, conform listei compilate de Superbrands, Apple si Microsoft, ocupand locurile doi, respectiv trei, noteaza marketingmagazine.com
Rolex este primul brand care, in ultimii sase ani, a reusit sa-si mentina prima pozitie in preferintele consumatorilor. Sondajul a foste efctuat in randul a 3.000 de consumatori.

British Airways a fost pe locul 33 anul trecut, ajungand acum pe patru, ca dovada ca acesta companie s-a straduit din plin pentru a recupera terenul pierdut in fata consumatorilor.

Compania aeriana este urmata in top de celebra Coca-Cola, cu Google si grupul hotelier Hilton pe sase si pe sapte.

Nou intratii in top, Disney (pozitia a 16-a) si Facebook (pozitia a 14-a), insista ca locul le este datorat puterii crescande a social media in viata consumatorilor. Twitter este abia pe pozitia a 86-a.


 
Foto: Rolex: Ambasadorul brandului, Roger Federer
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016